Laat mij nou maar de generaal zijn en jullie de soldaten, dan komt het allemaal goed.
Prima Mike. De juiste mensen op de juiste post.
En waarom ik hem zou negeren? Inderdaad is het een vrouwenenergiedingetje, maar ook een boerendingetje. Wij worden al vele jaren vol continue gebombardeerd met onjuiste shit door een wijde variatie aan mensen cq clubs. Als je daar continue op ingaat, brand je je zelf op, of krijg je het aan je hart zoals die vrouw in het filmpje van de arrestatie. Na een sterk begin heeft hij zichzelf ongeloofwaardig gemaakt. Dus maak je over de boeren geen zorgen, die lopen niet achter een eendagvlieg aan. Ik denk nog steeds dat hij een eendagkaars is die aan het uitgaan is. Maar ik zal het woord verspreiden dat hij bad news is.
Nog even als soldaat, hoeveel energie moeten we in het naturel law steken, als burgerfront straks met een lespakket komt? Ik moet eigenlijk wat minder uren achter de computer gaan maken, mijn andere prioriteiten lijden eronder. Dat is tijdelijk prima, als het nodig is, maar anders bewaar ik mijn energie voor andere gevechten.