Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nope, twitter niet, YT niet, wellicht werkt op de site van viruswaarheid.nl bij jou de livestream wel? die lukt bij mij al tijden niet.Weet iemand waar de persco van VW te zien is?
Mike
Zal ik nu zeggen wat ik van de rechter vind ?Ik pas als hij de eis toewijst. Maar mee eens, so far leek hij best ok.
Heb je geluisterd naar wat Jeroen Pols zei over deze rechter? Deze man begreep de eis van VW prima. Wie heeft het vonnis geschreven? Vetter! Dus nee, met alle respect voor jou maar ik ben totaal niet geinteresseerd in wat je van deze rechter vindt.Zal ik nu zeggen wat ik van de rechter vind ?
DD komt niet verder dan dat Hugo etc. op zeer korte termijn wordt opgepakt. (Micha Kat taal en daar wordt je zo moe van) WE zegt alleen maar slimme dingen. Op ong. 41.30 min kijkt hij naar de komende jaren. Ik heb veel respect voor hem, zijn kennis, overtuiging en vastberadenheid.OK, ben benieuwd, Dutch Digger...
Mike