Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
oke. Ja uiteindelijk gaat het ook om je eigen gevoel. Als ik een beetje naar voedingisgezondheid.nl kijk dan zie ik daar dat ze tegen supplementen zijn met teveel toevoegingen erin. En zoals Mike ook zegt je moet het eigenlijk uit je voeding halen. Dus dat lijkt me dan genoeg info voor mij. Ik laat die B12 van Sanacore even voor wat het isSmaken verschillen. sommige mensen vinden he lekker als het zoet is.
Ik koop pure Bio appeldiksap (Kruidvat) kun ik verdunnen en een glas sap maken en neem ik jpillen samen met de limonade.
lekker gezondSmaken verschillen. sommige mensen vinden he lekker als het zoet is.
Ik koop pure Bio appeldiksap (Kruidvat) kun ik verdunnen en een glas sap maken en neem ik jpillen samen met de limonade.
Pure appeldiksap is de pest voor je darmen. Lekker bezig zo.Smaken verschillen. sommige mensen vinden he lekker als het zoet is.
En die b12 met kersenaroma dus ook. Te zoet.Pure appeldiksap is de pest voor je darmen. Lekker bezig zo.
neem ze gewoon in met thee of met bottenbouillon of rauwe melk?Oke, appeldiksap wordt verdund zoveel als ik wil. Ik drink het glas ook niet leeg. Het dient alleen om een slokje te nemen met een supplement.
Ik nam voordien ook wel cocosyoghurt (zonder suiker), maakte de supl. open en roerde ze er doorheen.
Ik zit echt te kokhalzen met slikken. Misschien heeft iemand een tip?
Grote dikke suppl. knip ik in 4-en.
Jullie doelen natuurlijk op te veel suiker.
Verder gebruik ik geen suiker.
Hoewel, ...... als ik zelf appeltaart bak 1x in het jaar zit er veel suiker in het recept maar dat verminder ik.
In winkels worden veel sapjes verkocht die ik niet gebruik. jullie ook niet neem ik aan.
Momenteel de hele dag kruidenthee.
Appeldiksap bevat voornamelijk fructose.Oke, appeldiksap wordt verdund zoveel als ik wil. Ik drink het glas ook niet leeg. Het dient alleen om een slokje te nemen met een supplement.
Ik nam voordien ook wel cocosyoghurt (zonder suiker), maakte de supl. open en roerde ze er doorheen.
Hoewel, ...... als ik zelf appeltaart bak 1x in het jaar zit er veel suiker in het recept maar dat verminder ik.
In winkels worden veel sapjes verkocht die ik niet gebruik. jullie ook niet neem ik aan.
Veel suiker kan bij sommige mensen dus leiden tot darmproblemen. Maar vergeet niet dat je lichaam suiker (glucose) gewoon nodig heeft. Glucose zorgt immers voor energie om te kunnen denken en bewegen. Samen met je mond en slokdarm is het maagdarmstelsel voor een zeer belangrijk deel verantwoordelijk voor de opname van deze energie. Via het maagdarmkanaal komt suiker uiteindelijk als glucose (energie) in je bloed terecht.
Meer lezen: Wat is glucose?
Tip ; wees geen watje, slikkenOke, appeldiksap wordt verdund zoveel als ik wil. Ik drink het glas ook niet leeg. Het dient alleen om een slokje te nemen met een supplement.
Veel suiker kan bij sommige mensen dus leiden tot darmproblemen. Maar vergeet niet dat je lichaam suiker (glucose) gewoon nodig heeft. Glucose zorgt immers voor energie om te kunnen denken en bewegen. Samen met je mond en slokdarm is het maagdarmstelsel voor een zeer belangrijk deel verantwoordelijk voor de opname van deze energie. Via het maagdarmkanaal komt suiker uiteindelijk als glucose (energie) in je bloed terecht.
Meer lezen: Wat is glucose?