V
Vuurvogel
Guest
Ze plaatsen beide, over de import en over moslims.RadioGenoa, Visegrad24 en andere kanalen doen aan gevaarlijke stemmingmakerij
En het gebeurt dagelijks op straat, dus zelfs zonder die filmpjes zien we het. Ik heb het helaas zelf ook meermaals met eigen ogen gezien.
Dat de sfeer verziekt wordt door agressie door niet-westerse allochtonen en moslims is de harde realiteit in de grotere steden. En ik zeg nergens dat ze allemaal zo zijn. Maar wel veel. De statistieken spreken voor zich, het straatbeeld in de grote steden waar veel import woont verandert met alle gevolgen van dien en het is gewoon duidelijk te merken. Afval op straat, het gedrag en de manier hoe ze zich gedragen tegenover de Nederlanders. De agressie, als je ze al aankijkt kun je met agressie te maken krijgen, weet ik wederom ook uit eigen ervaring. De korte lontjes en hun zeer agressieve mentaliteit. Je voelt je gewoon niet prettig op straat als Nederlander zijnde en zoals ik al zei is dit duidelijk te merken.
Ik vind het heel erg jammer dat dit niet meer aangetoond mag worden. De media doet het al niet, want die doen net of hun neus bloedt en nu mag het hier ook al niet aangetoond worden terwijl dit een groot probleem aan het worden is en het wordt steeds erger. Erg jammer. Maar oke, het is jouw forum. Prima
Ik heb geen zin om elke keer op te moeten letten wat ik wel of niet mag plaatsen. Ik ga niet op eieren lopen. Dus bij deze, na 15 jaar