Vlees van de Woeste Grond

Van bloedworst heb ik wel gehoord dat het lekker moet zijn ik wil het graag een keer proberen maar meteen een hele worst bestellen heb ik nog weinig zin in. Zelf zou ik ook wel goede balkenbrij en zure zult in het pakket hebben. Ik heb ook dat nog nooit op maar ik wil het ook graag een keer proberen. Biefstuk en ossenhaas heb ik nog nooit lekker gevonden dus dat mag er van mij ook uit, maar goedkopere stukken spiervlees (van nek had ik dacht ik gehoord dat het goedkoper is maar verder wel goed smaakt) zou ik er wel in willen hebben.

Kaaskanlekkerzijn. Als je bloedworst balkenbrij en zure zult wilt proberen kan je toch gewoon een goede slager in de buurt binnenstappen?

ik zou de hond bloed voeren, vet/huid, pens, vlees wat je weg moet snijden, strottehoofd, ik gebruik bv ribben voor de soep, maar ze gaan ook naar de hond

Balkenbrei en zure zult komt van varkens, dus daar kunnen ze je van woeste grond sowieso niet aan helpen denk ik kaas.

Balkenbrei en zure zult komt van varkens, dus daar kunnen ze je van woeste grond sowieso niet aan helpen denk ik kaas.

Klopt ja, niet aan gedacht.

Ik wil het zelf ook wel een keer bij een goeie slager halen, maar als je het bij zo'n pakket kan kopen dan is dat natuurlijk ook handig, maar dan moet het natuurlijk niet van varken gemaakt worden.

Vandaag heb ik mijn bestelling van De Woeste Grond ontvangen.
In het pakket zitten soepbotten, schenkel, ossenstaart en orgaanvlees.
Ik ben er erg tevreden over.

Ik heb vorige week een Schotse hooglander 6kg pakket gekregen.

Prima spul, ga hier zeker vaker bestellen.

Vlees van de woeste grond,

Ik heb de laatste keer ook kip bij jullie besteld. Nu wil ik net eens de kipshoarma gaan bakken, zie ik ineens dat er gistextract (e621?) is toegevoegd.

Als jullie zo staan voor gezond, biologisch, grasgevoerd etc, waarom verkopen jullie dan ook dit soort rommel?

@Janse,

Alles met E621 smaakt naar meer...

Indien Vlees van de woeste grond, die troep inderdaad aan hun vlees toevoegt, zal ik daar nooit geen vlees kopen.

Ik zit niet te wachten op vlees met ongevraagde toevoegingen. Bepaal liever zelf welke kruiden ik aan het vlees toevoeg...

Goedemorgen,

Het vlees van onze runderen en schapen is 100% vrij van E-nummers, gistextract, nitrietzout en andere toevoegingen,
Ons vlees wordt gekruid met biologisch dynamische kruiden van het Blauwe Huis en keltisch zeezout. Chef-kok Leon Stam stelt de kruidenmengsel samen voor ons, dit om er zeker van te zijn dat er geen ongewenste toevoegingen inzitten.

Voor wat betreft de biologische kip van de Polderhoen:

Wij stellen deze producten niet samen maar krijgen wij kant en klaar geleverd. Wij zouden deze producten het liefst zelf samenstellen.
Geen excuus laat dat duidelijk wezen.

In dit geval geeft u terecht aan dat E621 niet in het vleesproduct hoort te zetten, daar zijn wij het helemaal mee eens.

Wij gaan direct aanpassen. Chef-kok Leon Stam heeft een shoarma kruidenmengsel samengesteld. We zouden deze dan bij onbewerkt kippenvlees kunnen aanbieden. Dan kun je kiezen.

Wij gaan direct aanpassen. Chef-kok Leon Stam heeft een shoarma kruidenmengsel samengesteld. We zouden deze dan bij onbewerkt kippenvlees kunnen aanbieden. Dan kun je kiezen.

Top dat jullie er gelijk werk van gaan maken! :D

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan