Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat is de bron van dit bericht?
- Koeien worden ruim 300 dagen per jaar gemolken, de meeste tijd zijn ze ook nog zwanger waardoor de melk vrouwelijke hormonen bevat. De hoeveelheid loopt op tijdens de zwangerschap en tegen het eind van de zwangerschap is dat wel 33 keer meer van het oestrogeen estronsulfaat dan bij een niet zwangere koe. Deze hormonen bevinden zich in het melkvet. Hormonen in de voeding zijn voor het menselijk lichaam wel vele malen gevaarlijker dan allerlei chemicaliën die hormoonachtige werking hebben en vergroten zo de kans op prostaatkanker, borstkanker en zaadbalkanker. Zo is er een groot verschil tussen rauwe melk van koeien die niet zwanger zijn en de huidige fabrieksmelk.
Jammer, ik raad je van harte aan om er gelijk mee te beginnen. Er gaan niets boven rauwe melk van grasgevoerde koeien.Hormonen in het melkvet? Dus roomboter zit vol hormonen?
Melk drink ik niet.
De vraag is of dat wel onder de categorie 'problemen' valt of dat het juist een zeer welkome detox is.Sorrie, ik lust het wel maar verdraag het niet. WC problemen.
Het LAR Syndroom is een verzamelnaam voor klachten die kunnen ontstaan na een endeldarmoperatie.LARS SYNDROOM
Gebruik 1 liter isotone dranken. Dit zijn dranken met dezelfde concentratie suikers en zouten als de vloeistoffen in het lichaam. Dat bevordert de opname van suikers en zouten via de darm. Voorbeelden van isotone dranken: bouillon, melk, karnemelk, isotone sportdranken (met 6-8 g koolhydraten per 100 ml, bijvoorbeeld Aquarius, AA drink iso, AH sportdrink isotoon), groenten- en tomatensap.
dan had ik al langer borstkanker moeten hebben..Wat is de bron van dit bericht?
Inderdaad, ben ik ook benieuwd naar.Wat is de bron van dit bericht?
Inderdaad, ben ik ook benieuwd naar.
Mike
Dank je.
Biologische melk bevat veel minder antibiotica en is hormoonvrij.
Je kunt niet tegen melk ? Mss dat je het niet lekker vindt of het vindt stinken of dergelijke, maar volgens mij kan elk lichaam tegen een gezond (zoniet het gezondste) voedingsmiddel. Slokje bij slokje is de oplossing, todat je uiteindelijk een glaasje kan drinken enzoverder. Maar ja, je moet het dan wel uit je hoofd krijgen dat je er niet tegen kan en doorbijten bij de ONTGIFTINGSverschijnselen.Ik zag ook al dingen staan die elkaar tegenspreken in artikel over melk. Zowiezo lees ik meerdere artikelen over een onderwerp alvorens ik er iets mee doe.
Zelf kan ik gewoon niet tegen melk. punt. Heeft niets te maken met welk artikel of met welke mening dan ook.
Misschien ga ik het later nog eens proberen (geitenyoghurt/kwark.).
Mijn klachten (bekend/WC) zijn momenteel helemaal weg, hoe vind je dat. Blijkbaar heb ik het toch allemaal goed gedaan met goede voeding en goede vetten..
Hoop dat het zo blijft.
moet wel blijven spoelen, dat verandert niet maar is geen probleem.