Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hallo JVG, het bestaat gewoon: allergie of intolerantie voor melk of voor welk voedingsmiddel dan ook.Je kunt niet tegen melk ? Mss dat je het niet lekker vindt of het vindt stinken of dergelijke, maar volgens mij kan elk lichaam tegen een gezond (zoniet het gezondste) voedingsmiddel. Slokje bij slokje is de oplossing, todat je uiteindelijk een glaasje kan drinken enzoverder. Maar ja, je moet het dan wel uit je hoofd krijgen dat je er niet tegen kan en doorbijten bij de ONTGIFTINGSverschijnselen.
Zo kende ik ook hier iemand die allergisch was voor olijfbloesems, oplossing een thee getrokken van nieuwe olijfscheuten en drinken en opgelost na verloop van tijd.
Maar het is soms blijkbaar makkelijker om negatief te denken.
"ongeveer 250 ml vers sap. 2 verse rauwe eigeel (bio) 2 lepels goede olijfolie.
aanvankelijk gaf mij dat binnen een paar uur WC gang (maar ik wil dat niet vanwege incontinentie problemen)"
Natuurlijk zitten er hormonen in melkproducten, nl groeihormonen, bedoeld om kalfjes of kinderen snel te laten groeien.Mijn insteek was, zitten er hormonen in melkproducten. Bio minder antibiotica en hormoonhuishouding, ergens geloof ik dat niet van nature in melk zal toch iets zitten maar hoe zit dat dan, nemen wij dat op?
Weston Price identificeerde drie dierlijke superfoods, die een hoge concentratie vetoplosbare vitamines en mineralen bevatten: rauwe melk, orgaanvlees en vis.
Er is een voedingsbasis voor moderne fysieke, mentale en morele degeneratie.
Over "aan komen" raad ik je aan diep in dit forum te duiken en de stellingen hierover evenals over BMI eens te lezen.Als je melk goed kan verteren is het een superfood. Ik kan helaas ook niet goed tegen melk want ik krijg daar diarree van. Vroeger als kind kon ik er wel tegen en dronk ik altijd rauwe melk. Kefir kan mijn lichaam wel aan, dus het zal die lactose wel zijn. Ik kom wel aan van zuivelproducten behalve van boter dus in die zin is zuivel ook niet goed voor mij.
Ik weet waarover je het hebt, er bestaan verschillende opvattingen over bmi, dat is voor iedereen weer anders maar ik wordt veel te zwaar, ik heb gewoon een bepaald gewicht waarbij ik me optimaal voel, ik laat me niet leiden door verschillende opvattingen over bmi, ik ga op mijn eigen gevoel af.Over "aan komen" raad ik je aan diep in dit forum te duiken en de stellingen hierover evenals over BMI eens te lezen.
Ik raad iedereen aan eens diep in dit forum te duiken en te lezen.
Lezen lezen lezen, er staat een enorme schat aan informatie voor jullie neus.