Voeding en fysieke degeneratie

Putting caffeine in when you have chronic fatigue is like putting NOS on a car that can’t get out of first gear.

Many things can lead to chronic fatigue but the most common is the widespread and global essential nutrient deficiency in iodine.

It’s been that way since a fraud research study in 1948 out of UC Berkeley and they used that one study to then remove all iodine from everyone’s foods, healthcare, and diets. It’s now only used as a topical antiseptic prior to surgery because it kills everything.

But. It’s also an essential nutrient that is required to run everything in your body that is important , and also your metabolism. The first sign of iodine deficiency is chronic fatigue.



Mike
 
  • Thanks
Waarderingen: Surv
Ik zou het zeer zeer op prijs stellen als er wat meer nederlandse vertalingen verschijnen i.p.v. engels.
-------------------------------------------------

Putting cafeine .......


Cafeïne toevoegen als je chronische vermoeidheid hebt, is als NOS toevoegen aan een auto die niet uit de eerste versnelling kan.

Veel dingen kunnen leiden tot chronische vermoeidheid, maar het meest voorkomende is het wijdverbreide en wereldwijde tekort aan essentiële voedingsstoffen in jodium.

Dat is al zo sinds een fraudeonderzoek in 1948 van UC Berkeley en ze gebruikten die ene studie om vervolgens alle jodium uit ieders voedsel, gezondheidszorg en dieet te verwijderen. Het wordt nu alleen nog gebruikt als een actueel antisepticum voorafgaand aan een operatie, omdat het alles doodt.

Maar. Het is ook een essentiële voedingsstof die nodig is om alles in je lichaam te laten werken dat belangrijk is, en ook je metabolisme. Het eerste teken van jodiumtekort is chronische vermoeidheid.
 
Laatst bewerkt:
https://www.food-info.net/nl/e/e466.htm

Ik wil een keertje pannekoeken bakken.
Buurvrouw deed boodschappen maar de geitenmelk was er even niet.

Cocosmelk zou ook kunnen (voor een keertje) maar welk merk? Heb nu SumSam kokosmelk. met E466 en E 435.
Lijkt me geen al te gezond artikel.

Misschien eerst zelf zoeken op internet.

Alhoewel, bij E466 staat iets van diaree. en ik ga niet vanzelf naar het toilet.ha ha.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat je het al in huis hebt. Voortaan mobiele telefoon meenemen naar de winkel en ter plekke opzoeken, doe ik ook.

Mike
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
https://www.food-info.net/nl/e/e466.htm

Ik wil een keertje pannekoeken bakken.
Buurvrouw deed boodschappen maar de geitenmelk was er even niet.

Cocosmelk zou ook kunnen (voor een keertje) maar welk merk? Heb nu SumSam kokosmelk. met E466 en E 435.
Lijkt me geen al te gezond artikel.

Misschien eerst zelf zoeken op internet.

Alhoewel, bij E466 staat iets van diaree. en ik ga niet vanzelf naar het toilet.ha ha.
bio kokosmelk van albert heijn en, goedkoper, kokosmelk van de aldi; beide zonder toevoegingen
 
Zaden zijn het meest giftige wat je kan eten. Omdat zaden essentieel zijn voor het voortbestaan van de plant, zitten ze vol met fytine zuur waardoor de mineraalopname in het lichaam geblokkeerd wordt.
Er zitten veel vezels in, en die zijn onverteerbaar waardoor de voedingsstoffen niet opneembaar zijn. Het ijzer in chiazaad is geen heemijzer en dus niet opneembaar. De omega 3 is van het type ALA wij hebben meer aan het type DHA en EPA vooral belangrijk voor de hersen functie.
 
Als ik in een restaurant ga eten kan het eten heeeel lekker zijn maar dan weet ik niet hoeveel E-nummers en foute olieen enz. er in zitten.
Als ik zelf kook is alles puur eten.

Mijn kleinkind heeft een baan en is druk met het verbouwen van hun huis. Dus tijd om eten te koken is er weinig.

Wie weet hoe de kwaliteit van het eten is bij Ikea?
Zou dat beter of slechter zijn dan in andere restaurants?


Het lijkt me inderddaad erg moeilijk om hier achter te komen.
Misschien als een restaurant zelf reklame maakt met voedsel uit eigen tuin? en daardoor flink duurder is.
 
Laatst bewerkt:
Wat bedoel je met WEF?
Mijn zoon vind het eten daar niet lekker. Is er misschien ooit een keertje geweest.
Ik heb alleen maar koffie gedronken daar.
Als ik 1 bio-bloemkool zou kopen eet ik daar minimaal 2x van. Ben kleine eetster.
 
Als ik in een restaurant ga eten kan het eten heeeel lekker zijn maar dan weet ik niet hoeveel E-nummers en foute olieen enz. er in zitten.
Als ik zelf kook is alles puur eten.

Mijn kleinkind heeft een baan en is druk met het verbouwen van hun huis. Dus tijd om eten te koken is er weinig.

Wie weet hoe de kwaliteit van het eten is bij Ikea?
Zou dat beter of slechter zijn dan in andere restaurants?


Het lijkt me inderddaad erg moeilijk om hier achter te komen.
Misschien als een restaurant zelf reklame maakt met voedsel uit eigen tuin? en daardoor flink duurder is.

Ikea. dat is absolute top, duidelijk met stip op nr 1 in de gezonde voedingsindustrie.

Net zoals je daar een meubel koopt en je hebt na assemblatie nog 20 vijzen en 3 planken over.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.138
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan