Dag allemaal,
De afgelopen weken heb ik volop het forum gevolgd, maar het hier wat stil gelaten. Tijd dus voor een nieuwe update.
Mijn nieuwe voedingspatroon bevalt me erg goed! Ik heb nauwelijks honger, en het kost me geen moeite om wapf-proof te eten. Ik neem elke dag een liter kefir en een stuk kaas en leverworst mee naar het werk, en daar kom ik uitstekend de dag op door.
Inmiddels ben ik eraan gewend geraakt dat ik weer zo goed slaap. Ik zit vol energie en, wat nog belangrijker is; goede zin! Ik sta zoveel relaxter in mijn werk en kan zoveel meer genieten van wat dan ook... Ik ben zelfs tot over mijn oren verliefd geworden na een koppelpoging van een kennis
(het is nog wederzijds ook, haha)
Van mijn omgeving hoor ik inmiddels al weken dat mijn huid zo'n gezondere kleur heeft gekregen, en zelf merk ik dat mijn nagels veel steviger zijn. De ontstekingen in mijn huid zijn een tijdje wat erger geweest, maar zijn ook meteen weer afgenomen toen ik minder jodium ben gaan innemen.
Mbt de Adrenal neem ik er 3 in de ochtend. Wanneer ik er meer neem, of 'smiddags nog neem, voel ik gek genoeg geen verschil. Wanneer ik er echter minder neem voel ik wel degelijk verschil.
Ik heb echter ook het idee dat ik sinds een week of 2 minder aan het ontgiften ben; mijn tong is niet meer wit, en mijn ontlasting heeft ook niet meer alle kleuren van de regenboog.
Mijn ontlasting gaat bovendien veel moeizamer; een paar dagen terug heb ik als toppunt met mijn vingers moeten 'helpen' omdat er na een paar cm keiharde keutel niks meer 'gebeurde' en alles vast zat. Ik hoef denk ik ook maar eens in de 2 a 3 dagen te ontlasten, in tegenstelling tot voorheen meerdere malen per dag.
Het eliminatiedieet waar ik aan het begin van mijn topic over sprak (90 allergien) heb ik volledig aan de kant geschoven voor de wapf voeding; eieren zijn slechts het enige dat ik nog niet eet. Ik wil deze nu langzaam aan gaan introduceren om te kijken hoe ik erop reageer. Volgens mijn bloedonderzoek zou ik er enorm op moeten reageren dus ik ben benieuwd.
Een paar weken terug heb ik mijn 2e leverreiniging gedaan. Tov zo'n 300 steentjes de eerste keer, was het resultaat een paar kleine steentjes; ik zal de 50 nog niet gehaald hebben. Komende maand wil ik mijn 3e reiniging doen.
Maar wat is wijsheid mbt het ontgiften en mijn ontlasting? Meer sole, nóg vetter eten (al zou ik haast niet meer weten hoe het nog vetter kan), en voor de ontlasting wellicht Betaine ivm maagzuur?
Ik hoor het graag!
Groetjes, An