Hi allemaal,
Ik heb de vleesbouillon gemaakt en eet deze met basmati rijst als lunch. Sochtends 2 grote glazen yoghurt smoothie (yoghurt,melk, slagroom, zure appels, boekweit, honing, kruiden, eieren etc.). Ik verwarm de smoothie voor ik deze drink, dat valt stukken beter! Kefir tussendoor en savonds groenten met vlees bv. broccoli met lamskoteletjes, en voor t slapen nog wat rijstwafels met geitenkaas.
Tis allemaal nog niet rauw maar van de bio.winkel.
Afgelopen dagen heb ik me wel heel flauw gevoeld, ik denk van het afkicken van de suikers. Echt weer ouderwets uitgeput (één dag wat doen, de dag erna uitrusten)
Mn lichaamstemperatuur was n paar keer 35.2 C... en ik krijg t amper warm, dat heeft ook weer met de koude buiten te maken, mijn innerlijke kachel werkt niet goed, mijn temperatuur schommelt enorm.(schildklier en bijnier probleem).
Dien ik meer koolhydraten te nemen? Wat kan ik verbeteren aan mn dieet. Vooral als tussendoortjes weet ik niet zo goed wat te nemen, als ik onderweg ben.
@Lia nog even n vraag over die soep/boullion. Ik had 3 schenkels met enorm veel vlees eraan, waarvan ik 4 liter heb getrokken (vond t wel wat ranzig dat bebloede water met die appelazijn geur, maar gelukkig trok dit na het koken weg)met prei, wortel en uien, dit in de blender gedaan met alle vlees en merg. In totaal dus 4 l. dikke bruinige soep waar ik n week (7 porties) mee vooruit kan. Klopt dit zo hoe ik dit gedaan heb? of zou ik er meer soep uit kunnen halen. Ik ben echt n leek op dit gebied
Keltisch zeezout drink ik nu ook in mn water.
Any advise is welcome! Thanx!!