Hi allemaal,
Ik heb afgelopen dagen veel gelezen op t forum en ik herken heel veel van het verhaal van Floor.
ook ik kan alleen wandelen: als ik intensiever beweeg, (bv. 2 min. ren om de trein te halen) dan krijg ik n totale fysieke en psychische paniek reactie, beetje alsof de stoppen doorslaan. Mn lichaam voelt dan lam/uitgeput en ik wil huilen.
Ik heb al jaren erge pijn in mn heupen na langer dan 45 min. wandelen, slapen kan ik niet op mn linker zijde ivm pijn in mn schouder en heup, ook heb ik de laatste maanden vaker zenuwsteken in mn rug, en laatste maand heb ik vaak n brandend gevoel rond mn hartstreek.
De laatste maanden word ik emotioneel/huil ik om echt alles, ik hoef maar iets te lezen of te zien op tv, hoeft niet eens heel ontroerend te zijn, alles komt binnen.
Ook mn libido (dat al tijden laag was in vergelijking tot paar jaar geleden) is compleett naar nul gezakt.
Sinds n paar weken ben ik weer aan t werk, en heb ik ook slaapdienst, ik doe amper n oog dicht.
Ik sliep de laatste maanden weer redelijk goed door. (na me aan t Wilson-protocol te hebben gehouden voor bijnieruitputting) Maar sinds n week heb ik weer moeite met slapen, word ik snachts wakker met honger en moet ik eten, heftige dromen, en doodmoe in de ochtend, en de hele dag moe/lam/spierpijn gevoel en down.
Ik eet volgens mij erg gezond nu (zie topic: Wat eten jullie!?).
-Wel heb ik afgelopen dagen veel te veel jodium ingenomen Ik wist niet wat de dosering was. (6 druppels in 3 dagen, oeps) misschien verergeren mn klachten hierdoor.
-Ook slik ik 2 dagen cytozyme AD, heeft iemand op dit forum hier bijwerkingen van?
-Voor n grote schimmelinfectie op mn been smeer ik 1x per dag (heel dun) hydrocortison creme, is het mogelijk dat ik daar labiel/depri van wordt. Paar weken geleden ben ik er mee gestopt na me down te voelen, leek beter te gaan, maar de infectie kwam ook terug, dus nu smeer ik 1 x p.d. (ipv 2 x).
Ideeen!?