Inmiddels is dit ongeveer mijn dagelijkse patroon geworden.
's-ochtends water met sole en appelciderazijn (is dat de goede? komt uit de biowinkel maar bevat wel sulfiet...) en daarmee neem ik in:
- levertraancapsule
- multivitamine
- magnesium
- selenium & zink
Daarna ontbijt ik met een grote bak Griekse yoghurt (10%) met daarin besjes of bramen, een half bekertje crème fraiche en kokosschaafsel.
Over de dag eet ik 1 of 2 roggekrackers (van 10 gram) of een boekweitpannekoek (25 gram) gemaakt met kokosmelk en eieren en 1 snee zuurdesembrood of roggebrood met gebakken eieren met ui en italiaanse kruiden.
Alles besmeer ik met roomboter (waar ik zo'n 100 gram per dag van eet) en op de crackers en tussendoor flink wat kaas (oud en jonge komijn afgewisseld), ik denk zo'n 200 gram.
Daarnaast drink ik kippenboullion, twee kommetjes. Ik merk dat zolang ik dat drink, ik minder dorst heb op een dag. Om mijn thee-inname te beperken ben ik een kleinere theepot gaan gebruiken (dat werkt echt!

). Ik probeer niet meer dan 2 liter te drinken, dit lukt meestal wel. Soms maak ik een smoothie van kokosmelk, kiwi en besjes. Ook eet ik soms een extra bakje yoghurt als tussendoortje.
Avondeten: flink stuk vis, groenten onbeperkt en 1 opscheplepel basmatirijst/quinoa/zoete aardappelpuree. Toetje: een halve zure appel. Voor het avondeten drink ik weer een glas water met sole.
Zo is het goed vol te houden. Als ik oplet dat ik om de drie uur eet ben ik amper meer duizelig. Ik heb ook echt het idee dat dit eten goed vult en ik vind het lekker!
Bedankt voor ieders advies!!