Ik zou me in het begin nog niet zo heel erg op het weglaten van de koolhydraten focussen en zeker niet bang worden als je denkt dat je (nog) teveel koolhydraten gebruikt.
Je merkt zelf al dat er een verschuiving begint plaats te vinden als je de vetten in je voeding gaat verhogen.
Dat heb ik in het begin ook gehad,dat mijn eetlust verdween.
Nu komt er meer balans in mijn eetpatroon , de weerstand tegen vet is aan het verdwijnen, nu komt er weerstand tegen koolhydraten voor in de plaats.
Dat gaat helemaal vanzelf en voelt lekker.
Probeer wat minder in je hoofd te zitten en meer bezig te zijn met goede gezonde voeding te introduceren, daar kan niets verkeerd aan zijn.
Het is al moeilijk genoeg als je begint met de verkeerde voeding weg te laten.
Probeer niet meteen te overdrijven of extreem te doen maar doe een beetje rustig aan, jij bepaalt jouw eigen tempo, niet de mensen hier op het forum.
Dat is niet wat wij willen, de één is al verder dan de ander, daardoor zijn we heel enthousiast maar we moeten niet vergeten dat we allemaal op dit punt gezeten hebben.
Alle begin is moeilijk maar met voldoende steun en de juiste mentaliteit (en die heb je volgens mij wel) kom je er wel
Wat fijn dat de soep zo goed gelukt is en dat je moeder hem lekker vond ;-)
Je bent altijd welkom op mijn blog, alhoewel ik niet weet of ik altijd de juiste antwoorden heb op de vragen over WAP-voeding.
Ik denk namelijk dat er geen betere plaats bestaat dan dit forum om je vragen omtrent deze voeding te plaatsen.
Maar je mag altijd op bezoek komen in Onder Moeders Vleugels hoor voor wat emotionele steun en als ik je vragen kan beantwoorden zal ik het zeker doen.
Ik vind het fijn om mijn ervaringen omtrent WAP te delen.