Hoi Dirtsa, dat is fijn om te horen en lief dat je dat schrijft. Ik voel me zoiezo al zo duizelig en nu nog meer! Ik wil het allemaal zo graag goed doen en ben verdrietig wat ik mijn lichaam heb aangedaan, terwijl ik dacht dat ik goed bezig was... Als ik nu in de spiegel kijk zie ik echt een uitgeput persoon en vraag ik mij af hoe lang ik eigenlijk al op mijn tenen loop. Inderdaad een stappenplan ontwikkelen, dat is een goed idee. Mag ik jou ook wat om advies vragen mbt borstvoeding? We hebben daaromheen veel gedoe gehad en door een antibioticakuur zakte mijn productie ineens heel erg in. Van heel veel melk, werd het net niet genoeg. Daarna veel problemen omdat ons meisje de fles weigerde, dit om haar af en toe te kunnen bijvoeden. Ik was van plan om ruim een jaar of langer borstvoeding te geven. Maar door alles wat er gebeurd is ben ik fulltime gaan kolven (nu 3,5 maand) om mijn productie te verhogen en zodat ze zou leren om wel uit de fles te drinken. (met pijn in mijn hart overigens, omdat ik haar zo graag zelf life wilde voeden) Met als gevolg dat ze nu alleen als ze heel erg moe is en ik een hele volle borst heb life bij mij drinkt. Gelukkig kom ik meestal uit, dus hoeft ze geen kunstvoeding te drinken. Nu mijn vraag... iedereen zegt dat ik moet stoppen met kolven omdat ik zo uitgeput ben, maar ik wil dat niet! Moeilijke beslissing en weet ook niet zo goed waarom ik hier nu jou ook mee benader, maar vraag me gewoon af of ik nu gewoon door kan gaan en gelijktijdig aan mijn gezondheid kan werken. En straks stop ik en dan merk ik misschien totaal geen verschil.
Dit heb ik nu geregeld: een aantal supplementen (ik gebruik al best een boel), waaronder voor mijn bijnieren,
Sole
H202
Rauwe melk
Veel meer vis en vetten
Vlees nog niet, dat vind ik wel een mega stap na 16 jaar geen vlees. Misschien voorzichtig beginnen met kip.
Heeft iemand nog een idee waardoor precies ik mij zo duizelig voel? Stomme vraag misschien, misschien moet ik gewoon meer vetten eten en is het over! We zullen zien. Ik heb alleen constant het gevoel alsof het zwart achter mijn ogen is. En oja, tijdens de zwangerschap was ik 20 kilo aangekomen en dat was er heeeel snel weer af. Ons meisje heeft gelukkig een mooi bol en rond hoofdje en brede kaken. Ook een mooi neusje, ik las nl iets over een special gezichtje? Klopt dat? Wel bizar allemaaal, hoor! Denk dat ik het boek van Price maar eens ga lezen.
Fijne dag allen en alvast dank voor het lezen en evt. reacties...