Hallo allemaal!
Wat fijn om zulke goede en lieve adviezen van jullie te mogen ontvangen!
Inderdaad loslaten is misschien wel het beste! Ik ben daar alleen niet zo super goed in! Ik probeer het wel... Gelukkig heeft ons lieve meisje al 9 maanden bijna alleen borstvoeding gehad. Ik had haar alleen zo graag live willen voeden totdat het op een natuurlijke manier ophield. Nu moet ik zelf de beslissing nemen.
En Bastiaan wat jij zegt klinkt erg logisch! Ik denk dat ik idd nog even niet aan de slag ga met dat medicijn. Het zou zo fijn zijn als mijn buis zelf gaat herstellen. Alleen maak ik me nogal zorgen omdat ik hier nu ondertussen al maanden last van heb. Denken jullie niet dat het dan chronisch is? Volgens de KNO arts is er ook niet veel aan te doen, op die druppels na. Maar niet zo'n goed idee dus? Ik heb gisteren meteen H202 gebruikt in mijn oren en een beetje opgesnoven, dat was nogal heftig! Misschien beter om de netipot te gebruiken.
Lia, mijn bijnieren zijn volgens de chiroprakter uitgeput. Dat kon ze voelen aan mijn lichaam. Ik dacht het zelf ook al. Ik gebruik ook een supplement hiervoor. Ik kon volgens haar beter een dubbele dosis nemen. Wat je schrijft over progesteron is ook heel logisch! Ik heb een hormonale disbalans, tenminste in de maanden voorafgaand aan mijn zwangerschap. Ik ben ook nog niet ongesteld geworden. Dus dan zal mijn progesteron niveau wel laag zijn. Maar is het wel handig om dat nu te gaan smeren (ik heb het al eerder gebruikt) terwijl ik nog helemaal geen zicht op mijn cyclus heb?
Maar jeetje, wat goed zo'n chiroprakter! Ik ben gisteren weer geweest en ik wist niet dat er zo veel lawaai uit mijn lichaam kon komen, kraakkraak! Ik kan mijn nek opeens weer iets beter bewegen! En mijn heup zit ook nog iets beter! Ik hoop alleen zo graag verlost te worden van mijn duizeligheid, piep en dat vervelende verzakkingsgevoel. Nou, ik doe mijn best! En fijn dat jullie zo helpen met meedenken.
Slapen, slapen, slapen, goede tip! Inderdaad soms lastig met zo'n kleintje
Bastiaan, jij hebt jouw kindjes ook niet ingeent, toch? Ga jij als alternatief naar een homeopaat oid? Is dat misschien ook goed idee om ook met ons meisje te gaan, gewoon voor een soort check oid?
Fijne dag!
Alle liefs,
Frida