Goeiemorgen lieve allemaal,
Ik heb de knoop doorgehakt... toch nog wel met pijn in mijn hart, maar ik laat het los! Ik werd vannochtend wakker met weer een nieuw geluid in mijn andere oor. En dacht, nu is het klaar! Ik wil beter worden en dus ook het beetje energie dat het mijn lichaam nog kost om te kolven heb ik nu nodig. Dus ik heb ons mooie, lieve, mollige meisje voor de laatste keer nog aangelegd ('s ochtends drinkt ze soms een beetje.) Maar er kwam al bijna niks meer uit en haar snotneus verhinderde ook goed drinken. Mijn kolf stond naast het bed en ik heb het laten doen. Diep zuchten en een paar tranen, maar ons meisje lacht gewoon door. Ik heb nog wat voedingen in de vriezer, dus tot dinsdag, dan is ze 9 maanden zal ze nog een beetje borstvoeding krijgen. Hoop dat ik nu dat ik beter mag worden en dat het niet voor niks is geweest. Mijn lichaam geeft het eigenlijk ook al aan. Ik kolfde ook nog maar zo weinig. Ik hoef niet eens af te bouwen, het is gewoon meteen gestopt. Pfff, even weer mijn hart bij jullie luchten, hoor! Bij jullie, al die verstandige voedingsmensen.
Dank voor het lezen, even beetje emo zo op de vroege ochtend!
Heeft er iemand hier ervaring met rauwe melk voor een kindje van 9 maanden? Zou dat af en toe kunnen, of toch nog maar niet doen? Ik kwam nl altijd van de gedachte (koe)melk is voor kalfjes. Maar na veel te hebben gelezen over rauwe melk zijn wij er ook maar mee begonnen. Ook ondanks het A1 en A2 melk gebeuren.
Ik heb wel een biologische opvolgmelk gevonden uit DL, zonder zoetstoffen en met pro en prebiotica. Dat heeft ze al gedronken en ze drinkt het net zo goed als mijn melk. Heeft een van jullie ervaring met het zelf maken van melk? Of weet iemand het beste alternatief?
Fijn weekend!
Liefs,
Frida