Voorstellen Madelief

Klinkt lekker.

Kan ik me voorstellen dat die zin vreemd overkomt.

Komt bij mij ook vreemd over nu ik het terug lees.

Ik was niet zeker genoeg van weston price.

Nu wel! Ik kan ook niet anders

 
Madelief, heb je het boek van Price gelezen? Zo niet, zeker gaan doen, dat zorgt ervoor dat het beter integreert en je ook echt weet waarom je het doet.

 
Dat soort zinnen zijn hier vaker geschreven, je bent niet de eerste Madelief. Maar er is bij mijj blijkbaar ook een verschuiving gaande. En dat is dat ik me altijd maar "gewoon eten" niet meer voor kan stellen. Het is voor mij ook wel makkelijker geworden. Ik kan nu gewoon uren van huis zonder bv melk mee te nemen. Een jaar geleden kon ik nog niet van huis zonder minimaal een halve liter melk bij me te hebben die ook echt op moest anders kreeg ik leverklachten. Dus met het gemak van nu, de gezondheidswinst en het lekkere, ik wil gewoon niet anders meer :D

 
Ik kan ook nooit meer terug. Ik voel me fantastisch, heb geen energiedips en eten is min of meer optioneel geworden, in de zin van dat ik altijd kan eten of altijd niet kan eten als ik dat wil en wanneer ik dat wil.

Mike

 
Bedankt voor jullie berichtjes!

al die twijfels en angst voor gewichtstoename hebben me geen goed gedaan. Nu zelfs angst om de deur uit te gaan door flauwte. het gaat nu wel weer iets beter door de toename van vet in het eten. Ik had zelfs weer bloedend tandvlees dat nu in een paar dagen wp weer is weggetrokken.

Wat heerlijk lijkt me dat een leven zonder energiedips!

Ik ga het WP boek ook weer uit de kast pakken en elke dag een stukje lezen.

 
Bij jou blijkbaar wel. Omdat je bang was om aan te komen ben je gestopt met Weston Price en toen kwam je grootste angst uit!

Ik ben gestopt met roken en erg aangekomen. Tja, zeker niet leuk en het zat letterlijk in de weg en beperkte mijn bewegingen. Maar ik ben op de terugweg. Heeft niets met het eten te maken, wel met mijn systeem. Wat gelukkig beter en beter gaat werken.

 
Ik snap het niet meer. slaan m'n bijnieren weer op hol?

m'n schildklier werkt ook trager. kwam ook uit test met termometer.

ik heb inmiddels adrenal cortex 250 mg en na een halve ben ik al hyper nerveus. nog steeds honger aanvallen maar ook gevoel misselijk te zijn door stress gevoel. beklemmend gevoel in m'n keel. nog een broek die net aan past. ik eet rechtstreeks uit pakje boter.

ik raak pas verzadigd als ik voldoende koolhydraten eet.

was is wijsheid. ik functioneer niet meer :(

 
Wat eet je precies? Neem je die cortex wel bij het eten? Daar kun je wel een dip van krijgen als je er niet bij eet. Dat stressgevoel, komt dat door angst om aan te komen? slaap je wel genoeg?

 
heb de cortex genomen vlak voor het eten. en gebakken eieren met kaas stukje kiembrood plukje zuurkool, kefir.

heb wel angst om aan te komen, maar die stress is een continue stroom van spanning ook al voordat ik met cortex begon. ik slaap veel, ga vroeg naar bed. ik word wel wakker tussendoor en soms moet ik dan ook eten.

Ben wel wanhopig inmiddels..

 
Maar vanwaar komt die continue stroom van spanning? Kun je daar iets aan doen? Je kunt niet verwachten als je onder hoge stress staat dat je spijsvertering stabiel op vet draait. Die hang naar koolhydraten is normaal bij stress. Ben je te snel op te weinig kh over gegaan of heeft die stress een andere oorzaak?

 
Het zou een goeie zijn als je de continue stroom van spanning weg kunt nemen. Want als die aanwezig blijft helpt een capsule met Adrenal Cortex ook niet hoor.

Lia

 
Ik denk dat de stress verschillende oorzaken heeft. mogelijk toch te weinig koolhydraten. ik probeer nu na het eten wat extra koolhydraten te nemen. dan kan ik meteen voelen of ik te weinig heb gehad.

Mijn wereld is momenteel nog erg klein. Ik durfde ook nauwelijks af te spreken vanwege angsten, duizelingen en bloedsuikerschommelingen. ik werk nog niet, doe inmiddels wel weer vrijwilligerswerk en ben me aan het oriënteren op werk.

Te weinig contacten maakt me eenzaam en doelloos en geeft een lusteloos gevoel.

Ik heb te veel tijd om alles te overdenken. Dit veroorzaakt voor een groot deel de stress.

Sinds vandaag heb ik het gevoel dat het weer wat begint te rollen, nieuwe contacten op gedaan en weer een stap gezet in m'n oriëntatiefase.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.522
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan