Vrouwelijke rondingen

boterbloem

New member
Op deze blog kwam ik een review tegen van het boek 'Why women need fat'. In dit boek beschrijven de onderzoekers Lassek en Gaulin het belang van vet en dan met name die van het vet op de dijen en de heupen van de moeder voor de ontwikkeling van de hersenen van het kind.

Wat ik vooral een leuk detail vind op deze blog, is het linkje naar http://glamournet.com/legends/Marilyn/monthly/shape4.html het dieet van Marilyn Monroe[/url] en wat blijkt uit dit stuk? Deze dame, bekend om haar rondingen, begon de dag met twee rauwe eieren in , weliswaar gekookte, melk en haar eenvoudige avondmaaltijd bestond uit een steak of lever met rauwe wortels. Nu zou ik die wortels liever koken, maar wat staat er boven dit stuk 'A set of bizarre eating habits'! Lekker bizar ja :D .

Een andere leuke quote op deze blog komt uit het lijstje met "zogenaamde to do's" om af te vallen:
Quote:
Eat a Vegan Diet: If you don't want to eat any meat, your body will just eat you instead!

:mrgreen:

En nu quoten zoals het hoort:
Quote:
Eat a Vegan Diet: If you don't want to eat any meat, your body will just eat you instead!

Neem een kijkje in Rusland of elders in Oost-Europa. Dat zijn de landen waar nog steeds gegeten wordt zoals wij dat ook ooit gewend waren: veel meer verzadigde vetten. En vroeger al helemaal. Iets voller, vooral in de armen en benen, maar vooral een gezonde blos.

Een muziekfilm met de eerste kleurenfilmbeelden uit Bulgarije, zeker 60 jaar geleden.

0.32: als dat geen WAPF-vrouwen zijn dan weet ik het ook niet meer.

Maar ik heb wel eens gehoord dat Marilyn Monroe geen kinderen kon krijgen?En dat ze mede door haar kinderwens zelfmoord heeft gepleegd.

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090904112914AAROJzC

Marilyn Monroe was een MK-Ultra slachtoffer en is vermoord. Hetzelfde overkomt andere geprogrammeerde artiesten, zoals bijv. Michael Jackson, maar ook Anna Nicole Smith (die Marilyn Monroe als voorbeeld had). Lees er meer over hier:

http://vigilantcitizen.com/vigilantreport/when-insiders-expose-the-ugly-side-of-the-entertainment-industry/

Mike

Anna Nicole Smith leeft toch nog wel? Er is een youtubefilmpje dat haar laat zien dat ze zichzelf als vierjarige beleeft met clowns-schmink. Pijnlijk: hier denkt ze dat haar dikke buik van de zwangerschap gas is: ze is daar in een dissociatieve staat van een vierjarig kind:

hier een amerikaanse uitleg over oa anna nicole smith en Endemol wordt zelfs genoemd:

Ze is hartstikke dood, ze stierf op 8 februari 2007:

http://en.wikipedia.org/wiki/Anna_Nicole_Smith

Dat filmpje van ANS laat dissociatie zien door mind control-programmering. Zie de in mijn post hierboven geplaatste link, waarin je ook Britney Spears ziet dissocieren. Zij leeft weliswaar nog, maar er is er geestelijk zeer ernstig aan toe.

Verdiep je ook eens in de '27 club':

http://vigilantcitizen.com/musicbusiness/amy-winehouse-and-27-club/

Mike

Ik heb me erin verdiept, alleen ik houd niet bij wie wanneer dood is kennelijk (heb geen tv, lees nauwelijks kranten). Wel Amy Winehouse, ook pijnlijk verhaal.

Ik begrijp het niet goed in het engels,

Ze doen dus een boekje open over de duistere kanten van de music industry

Maar hoe moet ik dat zien,mind control

En die overdosis drugs is hun dus opzettelijk ingespoten?

Ik heb de links nog niet gelezen, maar de afgelopen dagen houdt het fenomeen radio me erg bezig. Ik wordt er namelijk erg onrustig van en heb tegenwoordig niets meer aanstaan in huis. Geen tv en geen radio. Als ik Tv wil kijken, dan alleen nog maar heel bewust gekozen programma's, niet meer zappen tijdens de reklame en daarna weer uitzetten. D

Ga ik zappen of niet bewust een gekozen programma kijken, dan wordt ik voor mijn gevoel meegezogen en kijk ik vanalles wat ik eigenlijk niet wil.

En nu is daar dus ook de radio bij gekomen. Ik voel zonder de prikkels veel beter waar mijn grenzen liggen en geniet van de stilte.

In de auto heb ik nog wel standaard de radio aan.

Nou lekker artikel!

Maar hoe passen ze dat dan bijv toe bij Britney Spears.

Ik heb wel eens een dokument gezien over een vrouw die net bevallen was in een concentratie kamp,en in handen viel van Mengele.

Ze mocht de baby geen borstvoeding geven omdat Mengele wilde weten hoe lang een baby zonder eten kon.

Wat een drama moet dat zijn geweest..Uiteindelijk heeft een zuster de baby stiekum uit medelijden een overdosis morfine gegeven.

Quote:
Ik heb Michael Jakson nog niet eerder zo helder, krachtig en duidelijk horen spreken.

Hij was dus helemaal niet 'Wacko Jacko'. Als je het spel meespelt, krijg je niets dan positieve media-aandacht. Als je er echter tegenin gaat, maken ze je kapot. Dit begint met negatieve publiciteit of je doodzwijgen, maar kan ook ontaarden in moord. Een goede docu hierover is deze:

Mike

Die link die Mike net geeft is zeker de moeite waard, maar als twee uur nu even te lang is, kijk dan naar dit gedeelte van 10 minuten:

En bedenk: Hoe kan het de een man met de "beste artsen" niet van een demerol verslaving af kan komen..

Quote:
Maar hoe passen ze dat dan bijv toe bij Britney Spears.

Lees dat artikel over de technieken die men toepast waar ik al eerder naar heb verwezen. Het gaat om traumatisering, bij voorkeur op zeer jonge leeftijd. Je schrijft zelf:

Quote:
Ik heb wel eens een dokument gezien over een vrouw die net bevallen was in een concentratie kamp,en in handen viel van Mengele.

Ze mocht de baby geen borstvoeding geven omdat Mengele wilde weten hoe lang een baby zonder eten kon.

Wat een drama moet dat zijn geweest..Uiteindelijk heeft een zuster de baby stiekum uit medelijden een overdosis morfine gegeven.

Mengele voerde al mind control-experimenten uit op basis van traumatisering op jonge leeftijd. Een verzwegen feit uit de geschiedenis is dat Mengele via Operation Paperclip door de CIA naar Amerika is gehaald. Het was Mengele die aan de basis stond van het MK-Ultra programma. Mensen die door hem zijn geprogrammeerd zijn tot op de dag van vandaag doodsbang voor hem, voor hen staat hij bekend als 'Dr Green'.

Vandaag de dag wordt de jeugd overspoeld met mind control-symboliek in videoclips en in mode-afbeeldingen. Steeds terugkerende beelden zijn:

- 1 oog bedekken (alziend oog, denk ook aan 'schattige' Disney-karakters met 1 oog)

- Mickey Mouse-oren (verwijzing naar traumatisering tijdens de kindertijd, steeds meer popartiesten en fotomodellen zijn te zien met Mickey Mouse-oren)

- zwart-witte vloeren of kleding (verwijst naar dualisme, gespleten persoonlijkheid)

- spiegels (verwijst eveneens naar alter ego's)

- vlinders, met name de Monarch-vlinder of 'doodskopvlinder', verwijst naar een macabere 'transformatie' door traumatisering

- tijger- of panterkleding, of andere verwijzingen naar katachtigen (verwijst naar 'sex kitten', stoeipoes in het Nederlands, omdat vrouwen vaak geprogrammeerd worden tot sexslavin)

Er zijn nog veel meer verwijzingen (denk bijv. aan Jay-Z's Roc-A-Fella Records, een verwijzing naar de Rockefellers, en zijn speciale handsymbool waarbij hij een pyramide maakt en hier met 1 oog doorheen kijkt), maar de bovengenoemde zijn zo'n beetje wel de belangrijkste. De uitstekende site Vigilant Citizen houdt deze trend zeer nauwlettend in de gaten, een aanrader!

www.vigilantcitizen.com

Ook de moeite waard om te bekijken zijn de films The Manchurian Candidate met Denzel Washington en Conspiracy Theory met Mel Gibson. Dan krijg je enigszins een idee van de technieken die gebruikt worden.

Mike

Is het ook niet de "gewone" druk waar vele sterren aan ten onder gaan?

Zo hebben ze abnormale werkschema's, worden door de media in de gaten gehouden, beoordeeld op hun uiterlijk etc.

Vergeet ook niet 'the wizard of oz' en de regenboog-symboliek. De tovenaar van oz wordt altijd gebruikt. Ik heb nog een album liggen van Michael Jackson, ook met die regenboog.

De laatste film van Stanley Kubrick (Eyes wide shut) gaat over MK-ultra, met dat orgie-ritueel. Tom Cruise koopt dat masker bij de winkel 'rainbow fashions', die scene verwijst naar MK-programma's bij jonge meisjes. Kubrick was on to something.

Thijs, jij bent zeker ook bekent met het werk van Jay Weidner? Anders zeer zeker een aanrader voor jou. Ook voor anderen trouwens al ben ik het niet met alles van hem eens.

Vreemd zeg nu komen we al via 'vrouwelijke rondingen' uit op de illuminati :mrgreen:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan