Vrouwelijke rondingen

Voor mezelf ben ik een paar jaar geleden tot de conclusie gekomen dat ik er bepaald niet vrolijker van wordt door er nog meer over te lezen.

Ik weet dat er heel veel fout zit, ik vraag me af hoeveel we mogen weten, in hoe verre is de Micheal Jackson geschiedenis om ons bezig te houden zodat we juist niet bij de echt belangrijke dingen komen?

Een praktische vraag:

Hoe worden kinderen nu beïnvloed? (naast voeding)

Wat gebeurt er in de praktijk als ze naar .. (bijvoorbeeld teletubbies) kijken?

Hallo Thijs, ja Kubrick was zeker on to something: dusdanig dat hij kort na het uitkomen van Eyes wide shut vermoord is.

Ik heb nu de docu gezien waar Mike op wijst.

Het sterkt mij inmiddels alleen nog maar.

Ik word er niet triest van, van deze info.

Het zegt me alleen dat de mens een mooi wezen is, maar wel ontzettend op de nek gezeten wordt.

Uiteindelijk is het een issue waar we denk ik allemaal mee te maken hebben in het leven: gaan we voor de waarheid of de onderdrukking.

Wat een persoonlijkheid die Michael Jackson die de symboliek in weerwil van de muziekindustrie ook gebruikt heeft om zijn eigen punt te maken.

Quote:
Vergeet ook niet 'the wizard of oz' en de regenboog-symboliek. De tovenaar van oz wordt altijd gebruikt. Ik heb nog een album liggen van Michael Jackson, ook met die regenboog.

Goede toevoeging, thijs! Michael Jackson heeft ook een rol gespeeld in de filmmusical The Wiz.

The Wizard of Oz en Alice in Wonderland zijn niets meer dan beschrijvingen van een LSD-trip. LSD is door de CIA gebruikt bij nietsvermoedende burgers in het kader van het MK-Ultra programma:

http://nos.nl/artikel/143415-cia-drogeerde-compleet-frans-dorp.html

Later is het gepopulariseerd onder de hippiebeweging om deze aan hun eigen drugscultuur ten onder te laten gaan. De documentaire The Substance laat de geschiedenis van LSD zien en de CIA-connectie met het Zwitserse bedrijf Sandoz:

http://www.trouw.nl/tr/nl/5009/Arch...erlijke-geschiedenis-van-een-tripmiddel.dhtml

Draaf ik nu te ver door als ik constateer dat de laatste twee letters van 'Sandoz' zijn: Oz? Ik heb al eens vaker vraagtekens gezet bij die naam:

https://www.fatsforum.nl/topic/biol...onbetaalbaar-door-nieuwe-eu-regels#post-33190

De uitstekende site vigilantcitizen.com heeft een zeer goed artikel over The Wizard of Oz:

http://vigilantcitizen.com/moviesandtv/the-occult-roots-of-the-wizard-of-oz/

Er is zelfs een recente connectie met Sandy Hook:

http://vigilantcitizen.com/latestne...over-the-rainbow-to-commemorate-the-shooting/

Mike

Quote:
Ik heb Michael Jakson nog niet eerder zo helder, krachtig en duidelijk horen spreken.

Hij was dus helemaal niet 'Wacko Jacko'. Als je het spel meespelt, krijg je niets dan positieve media-aandacht. Als je er echter tegenin gaat, maken ze je kapot. Dit begint met negatieve publiciteit of je doodzwijgen, maar kan ook ontaarden in moord. Een goede docu hierover is deze:

Mike bedoel je daarmee dat ze hun ziel aan de duivel hebben verkocht ?

En is het daarom dat sommige artiesten heel veel succes hebben terwijl er veel betere rondlopen die het niet hebben ?

Ik denk niet hun ziel verkocht, maar hun ziel is genomen, gestolen. Ik ben de links aan het doornemen en ben aan de ene kant verbaasd en ergens wist ik t al wel. En ondertussen is er denk ik zoveel ontwikkeld dat iedereen beïnvloed wordt door middel van tv, radio en overige media.

Ik begreep ook niet waarom er een nieuwe OZ-film uit moest komen. Maar daar zullen weer nieuwe technieken en opdrachten in zitten.

Ik begrijp het niet goed. Als het dan allemaal symbolisch is, wat maakt het dan uit voor de gewone burger? De meeste mensen leiden toch gewoon hun leven met werk, school, familie, vrienden, af en toe een vakantie... waarom zou Jan met de Pet beïnvloed moeten worden, wat is het voordeel daarvan? Ik zoek een alibi.

En als je niet christelijk of anderszins religieus/gelovig bent, waarom zou je dan belang hechten of geloven in de kracht van occultisme?

On another topic, wat denken jullie van de nieuwe paus? Hij lijkt met bepaalde tradities te breken en de media is daar schijnbaar laaiend enthousiast over. Terwijl de vorige paus compleet werd zwart gemaakt vanaf het begin, zijn toespraken werden uit hun verband gerukt, etc. Ik begrijp het contrast niet goed.

Quote:
Acht ls het dan allemaal symbolisch is, wat maakt het dan uit voor de gewone burger? De meeste mensen leiden toch gewoon hun leven met werk, school, familie, vrienden, af en toe een vakantie... waarom zou Jan met de Pet beïnvloed moeten worden, wat is het voordeel daarvan? Ik zoek een alibi.

En als je niet christelijk of anderszins religieus/gelovig bent, waarom zou je dan belang hechten of geloven in de kravan occultisme?

Hoi Oker, symboliek heeft een centrale plek in de beleving van de mens, die dag en nacht droomt en dingen in beelden beleeft.

De gewone burger is het doelwit juist, die moet wel in slaap gesust blijven met films, reclame, TV en anderszins.

Jan met de Pet is het overgrote deel van de mensheid en van dat aantal is de elite terecht bang.

Zolang Jan met de Pet de eigen kracht en waarde onderschat en zich laat hypnotiseren is er geen vuiltje aan de lucht natuurlijk en daar zit dan ook de focus van de elite: om dat zo te houden/bewerkstelligen.

Quote:
En als je niet christelijk of anderszins religieus/gelovig bent, waarom zou je dan belang hechten of geloven in de kravan occultisme?

Religie zit mensen in het bloed en hoeft niets te maken te hebben met welke godsverering dan ook.

Religie betekent verbinden met je bron: niet meer niet minder.

Ook mensen die zichzelf niet beleven als religieus hebben dromen doordrenkt van religieuze symboliek.

Er is nu een reclamespotje op de radio waarin ze die reklame koppelen met de reclamespot op tv. Ze vragen je of je de beelden ook hebt gezien die bij de muziek horen. 99 van de 100 zullen dit kunnen. Op deze manier is Jan met de Pet dus erg beïnvloedbaar! En dat heeft absoluut niets te maken met welke religie dan ook.

Mag ik aannemen dat degenen die achter het hele monarch slaven gebeuren zitten dezelfde zijn als de veganistische agenda en dergelijke?

Het lijkt me niet alleen een Amerikaans iets. Wat is er bekend over Nederlandse mk-programmering? En hoe zou je dat bij iemand kunnen herkennen?

Quote:
Mag ik aannemen dat degenen die achter het hele monarch slaven gebeuren zitten dezelfde zijn als de veganistische agenda en dergelijke?

Ja.

Mike

Ik heb een youtubefilmpje gezien waarnaar ik hierboven verwijs.

Het gaat over het kruissymbool van jezus, waarover iemand die thuis is in de symboliek van de illuminati het volgende zegt:

In het instituut christelijke kerk is het moordwapen van jezus een veelgebruikt symbool.

Die illuminatiesymboliekdeskundige zegt: het is behoorlijk ziek om met het moordwapen van de persoon van wie je houdt om je nek rond te lopen.

Maar ondertussen worden christenen dus wel met die symboliek geconfronteerd op deze manier.

Voor een kabbalist is het logisch dat die een kruis om de nek heeft, maar niet voor iemand die jezus en/of waar hij voor staat, liefheeft.

Het Christendom is ingelijfd door christenhaters en zij hebben ook de hand gehad in wat er 6 eeuwen na Jezus dood is komen te staan in wat het nieuwe testament heet en ook zij hebben beslist wat er absoluut niet in terecht gekomen is.

Symboliek speelt een zeer grote rol, maar het is belangrijk dat we voor onszelf doorkrijgen welke.

“Zolang er Jezuïeten zijn, kan er nooit vrede komen.”

Paus Clemens XIV

“De Jezuïeten hebben in de Kerk de dichtste duisternis ooit verspreid

die uit de poelen der onpeilbare diepten opsteeg.”

Blaise Pascal

“De Jezuïeten zijn de enige Westerse organisatie

die over dusdanige occulte macht beschikt,

dat daarmee vergeleken de geheime genootschappen

slechts padvinders zijn.”

Rudolf Steiner

Lees dit is : http://www.wanttoknow.nl/geschiedenis/geheime-genootschappen/de-jezuitenpiste/

http://www.vrijewereld.org/2012/02/26/de-jezuieten-en-de-zwarte-paus/

De rook van satan is de kerk binnengekomen en is rond het altaar

de zwarte paus de machtigste man in de wereld, machtiger dan de paus. Wie is de “zwarte paus”? De zwarte paus is het hoofd van de Jezuïeten Orde en wordt “zwart” genoemd onder andere omdat hij zwart gekleed gaat...

De moord op Rivera

20 februari 2007 was er het volgende persbericht te lezen in de alternatieve media (www.arcticbeacon.com):

“The Widow Of Former Jesuit Priest, Fr. Alberto Rivera, Said The Vatican And Jesuit Order Killed Her Husband, Then Wanted To Dig Up His Bones, Taking Them Back To the Vatican” (“De weduwe van voormalig Jezuïet priester Fr.Alberto Rivera zei dat het Vaticaan en de Jezuïeten Orde haar man vermoord hebben, vervolgens zijn beenderen hebben willen opgraven om ze mee te nemen naar het Vaticaan”).

In het artikel stond het volgende te lezen: “Ze hebben hem vergiftigd, ik ben daar 100% zeker van, zei de weduwe van de voormalige high level Jezuïet priester, Fr.Alberto Rivera, die in 1990 vermoord werd (…) en de waarheid probeerde te vertellen over de ware intenties en satanische praktijken van de Jezuïeten Orde“.

“Nadat mijn man de Kerk verliet, zich tot Jezus bekeerde en besloot om de wereld te vertellen van de Vaticaanse misleiding, deden de Jezuïeten er alles aan om hem stil te houden en ze brachten hem in diskrediet, zegt mevrouw Rivera, die geteisterd, met de dood bedreigd en in wiens huis vele malen ingebroken is door Vaticaan agenten om documenten van haar man te stelen”. Ze vervolgt: “Ze wilden zijn lichaam mee nemen naar het Vaticaan omdat deze mensen de dood aanbidden”. Volgens andere onderzoekers, die gedocumenteerd hebben hoe satanische rituelen en aanbidding in het binnenste en in geheime catacomben van het Vaticaan plaatsvinden, zouden Rivera’s beenderen geplaatst worden tussen de beenderen van vele anderen die door de geschiedenis heen geprobeerd hebben de wereld te alarmeren over de geheimen van het Vaticaan en de Jezuïeten.

De vrouw zegt: “De Vaticaanse hiërarchie aanbidt het kwaad en de duivel. Ze zijn nu verwikkeld in het overnemen van Amerika, het infiltreren van overheden en wereldreligies om zo iedereen loyaal te maken jegens de heerschappij van de paus”. “Alberto probeerde de wereld te vertellen over hun plannen voor Amerika, en hoe ze mensen in machtsposities aan het plaatsen waren die loyaal waren jegens de Nieuwe Wereld Orde en de Paus en niet aan hun eigen landen. Hun kwaad kent geen grenzen”. De vrouw vertelt verder dat ze is gaan inzien hoe het Vaticaan America en de wereld in een fascistische staat wil veranderen met de hulp van de Bush familie

Een getuigenis

Een voormalig aartsbisschop van Guatemala en Vaticaan insider, Bouffard, heeft in een radio interview laten weten dat de Jezuïet Generaal (de zwarte paus) de werkelijke orders geeft en de (witte) paus de orders aanneemt. “Toen ik de werkelijke slechtheid ontdekte onder de hoge leiders van de Kerk, moest ik vertrekken”, zegt Bouffard. Hij zegt dat het uiteindelijke doel van de Jezuïeten een één wereld satanische religie en fascistische overheid is. Volgens hem zijn vele high-ranking priesters hoge Vrijmetselarij leden. Bouffard, nu Christen, spreekt uit ervaring als een voormalig zeer hoge graad vrijmetselaar.

de Jezuïeten kennen een satanische schaduwzijde die men koste wat het kost wil verbergen voor de buitenwereld. Het Vaticaan heeft een sleutelrol in de totstandkoming van de Nieuwe Wereld Orde een fascistische wereldstaat.

http://one-evil.org/content/entities_organizations_jesuits.html

Hier een duidelijke Nederlandse site.

http://plazilla.com/een-glimp-van-project-mk-ultra-totale-controle-door-hersenspoeling

Nou:)

Ik heb wel wat teweeg gebracht met de 'zelfmoord' van Marilyn Monroe'

Om richting beginpunt te gaan, zo worden we dus ook allemaal gebrainwashed om uitgemergelde lichamen als hoogste schoonheidsideaal te zien...

Dit topic heeft inderdaad een behoorlijk andere wending genomen! Ik moet toch nog erg wennen aan het idee dat de teloorgang van de Westerse mens een vooropgezet plan is en in controle wordt gehouden door de elite. Genoeg materie om straks na mijn tentamens door te nemen.

Over Marilyn Monroe nog, had zij ook niet een alcohol probleem (wat wellicht in de hand gewerkt was door de buitenwereld) wat zijn effect heeft op de hormoonhuishouding (stress!)? Ondanks het feit dat ze blijkbaar vruchtbaarheidsproblemen had, had ze wél een mooi vrouwelijk figuur, te danken aan vetrijke voeding :-) , wat als voorbeeld zou moeten dienen voor vrouwen en meisjes. Embrace your curves!

Helaas las ik dat de nieuwe trend onder tienermeisjes de 'thigh gap' is, oftewel ruimte tussen je dijbenen als je knieën elkaar raken. Uiteraard is deze hype ontstaan door een topmodel met zwaar ondergewicht. *Zucht*

Ik heb ooit iemand gevolgd die veel wist van sprookjes, legendes goed/kwaad etc.

Had volgens hem alles te maken met t niet nemen van de eigen verantwoordelijkheid, en het extern plaatsen van kwaad. De focus op t kwaad zou deze ook alleen maar groter maken.

Hij schrijft bijzondere stukken tekst.

bedank dan de Jezuïeten, zonder hun goeie vriend baron Rothschild te vergeten : de eerste beheerder van het Pasteur Instituut. (wist ik nog niet)

Rauwe melk = Power

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan