Waar haal je je vitaminen vandaan?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ik weet het niet, sinds ik weer met die sole bezig ben krijg ik alleen maar hartritmestoornissen(precies de verhouding zoals het moet), heb geen enkel idee hoe dat kan, dus dat kan ik dan een paar dagen volhouden en dan stop ik ineens radicaal met alles incl mineralen en vitamines en dan gaat het ineens een stuk beter...Misschien dat ik me er teveel op focus?

 
Snah,

Ik denk dat die hartritmestoornissen eerder door stress veroorzaakt worden, dan door gezonde vitamines en mineralen.

Eet je wel voldoende eiwitten??

 
Quote:
Dierlijke vetten in thee ???

Zal wel een vergipsing zijn...


Ze bedoelt ongetwijfeld ghee.

Snah, jouw probleem is en blijft stress, daar hebben we het al vaak genoeg over gehad. Daar valt niet tegenaan te eten!

Mike

 
ik bedoelde inderdaad ghee maar als je iets tikt wordt het nog al eens aangepast door de tekstverwerker.

Lia

 
Quote:
verder gebruik ik meestal roomboter liefst de biologische heb wel eens de levertraan van blue ice gehad maar is wel duur vind ik hij was ook zo leeg



Sorry hoor Matt, maar met zo'n flesje doe je echt super lang, dus dan heb je enorm overgedoseerd.

Snah, niet alles kun je met voeding oplossen. Slaap je wel voldoende bijvoorbeeld? En inderdaad wat Mike zegt; stress is ook een hele bepalende factor in hoe je je voelt. Trouwens, als jij je zoveel beter voelt als je ongezonder eet, dan doe je dat toch. Ik geloof er alleen helemaal niks van. Gebruik je dierlijk bijnierextract? Mij helpt dat tegen hartkloppingen. Misschien ook groene thee drinken (die Mike ook drinkt). Daar zit ook een stofje in dat je meer relaxt maakt.

 
Quote:
ik merke dat aan een raar gevoel haast niet uit te leggen

ik neem nu methylcobalamine injecties meest natuurlijke vorm van vitamine b12 heb idee dat het niet goed opgenomen word terwijl ik wel gezond eet vooral wel basic voeding



Metyl is vreselijk duur en werkt niet lang genoeg in je lichaam .

Hydro is beter want dat word in de lever opgeslagen alvorens het omgezet weer aan je bloedbaan teruggegeven kan worden .

Metyl verlaat je lichaam gewoon weer want daar hoeft de lever niets voor te doen .

 
ik had het even onduidelijk geschreven ik bedoel dat vanuit de voeding b12 niet goed word opgenomen de methylcobalamine injecties verder wel. zou hydroxo wel een keer kunnen proberen al lees ik wel dat mensen er soms geen baat bij hebben. is hydroxo geen synthetische b12? van ciano weet ik dat wel. ben wel van plan na dit forum een beetje te hbben doorgelezen nog meer vlees te eten ook meer lever en vet al had ik wel in de gaten dat natuurlijke vetten en vooral verzadigt beter was moest paar jaar terug wel even om vanwege dat veel mensen zeggen van oh maar verzadgt is slecht haha ik weet onder tussen ook wel beter lang leve internet anders had ik dit allemaal nooit geweten

 
Ciano is gewoon gevaarlijk .

Hydro blijft langer in je lichaam .

Ik weet niet hoe vaak je spuit maar ik spuit zelf 1 x per 3 weken nu .

Minder kan echt niet bij mij .

 
1x per 3 weken? wow vind ik wel mevallen hoor

sorry voor de typefouten soms. typen gaat soms lastigpak ik steed verkeerde letters

 
Quote:
sorry voor de typefouten soms. typen gaat soms lastigpak ik steed verkeerde letters


Toch wat minder van die biologische stroopwafels eten...

Mike

 
Quote:
Toch wat minder van die biologische stroopwafels eten...


Ja, stroop, kruimels, plakkerige vingers en een toetsenbord vormt tezamen geen fijne combinatie. :D

Maar jij had vast iets ander in gedachten, Mike.

 
Quote:
Ik zat meer aan stroperige, plakkerige en kruimelige hersens te denken.


haha wel goeie humor het was ook een voorbeeld zo vaak eet ik geen suiker houdende dingen tja soms zondig ik wel

eet toch liever meer vlees groente met veel roomboter en wil weer rauwe melk bij de boer halen ik deed dat maandje terug maar de kou was niet on in te fietsen moet alles op de fiets doen

ik vind dit een heel interessant forum wil ik zeggen

 
Zeg Matt, ik zit met stijgende verbazing jouw posts te lezen. Elke post is bijna één lange zin, zonder punten, komma's of hoofdletters 8O

Waarom doe je dat? Het leest niet prettig voor ons. En dat is heel zacht uitgedrukt :roll: . Als je praat neem je toch ook adempauzes (hoop ik)?

 
Hoe oud ben jij Matt? Ik zie mijn zoon namelijk hetzelfde doen als jij. Is dit soms een typisch generatie-dingetje :roll:?

 
Wat bedoel je precies Indigo? ben trouwens 37. Ik heb nog regelmatig last van een soort brainfog, waardoor ik nog niet altijd helder voel. Maar wil er alles aan doen om dit kwijt te raken, doormiddel van echte goede natuurvoeding. Ben op goede weg maar ik kan inderdaat nog wel het een en ander verbeteren, Vooruitgang gaat gewoon traag heb ook begeleiding af en toe met wonen vanwege lichte beperking welke ze pdd nos noemen.

 
Wat goed van je Matt, dat je je juist in jouw situatie bezighoudt met gezonde voeding! Superbelangrijk! Ik hoop dat het je heel veel brengt, en dat je op deze manier van je brainfog afkomt. Goed dat je even uitleg geeft over jezelf, daar kan iedereen vast begrip voor opbrengen, en ondersteuning bieden als je vragen hebt. Niemand is perfect, en we zijn hier om elkaar te helpen, tenminste, zo ervaar ik het :-)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.516
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan