Waar haal je je vitaminen vandaan?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Matt, wat ik bedoelde is dat mijn zoon ook alles achter elkaar doorschrijft. Geen punten, komma's, hoofdletters of wat dan ook. Ik dacht dat dit fenomeen misschien voortkomt uit de generatie die nu opgroeit met beelden in plaats van teksten en bij wie de rechter hersenhelft dominant is geworden in plaats van de linker hersenhelft zoals dat bij mijn generatie (46) nog het geval is.

Maar bij jou heeft het achter elkaar doorschrijven dus een andere oorzaak. Fijn dat je dit even deelt. Ik sluit me helemaal bij de voorgaande woorden van San aan.

 
Quote:
haha wel goeie humor het was ook een voorbeeld zo vaak eet ik geen suiker houdende dingen tja soms zondig ik wel


Mijn (onze) ervaring is: naarmate je meer en meer vet gaat eten en minder koolhydraten vervaagt je behoefte aan suiker en koolhydraten. Er bestaat wel degelijk een suikerverslaving en een suikerverslaving is niks meer dan een geconcentreerde koolhydraatverslaving. Richt je lekker op je gemak op gezonde voeding en gezonde gewoontes en dan verdwijnt je suikertrek vanzelf naar de achtergrond totdat je op een gegeven moment vergeet dat die producten ook nog bestaan...

 
Ik denk ook wel dat ik een goede verantwoorde ontgifting nodig heb.Ik had vorig jaar 8 dagen gevast op groente sap en kokosolie. Maar merkte daar een beetje verbetering van die vrij snel weer afgelopen was. Wellicht zou de rauwe melkkuur wat kunnen betekenen,aangezien ik finasteride en dutasteride heb gehad,dat is een medicijn voor prostaat normaal gesproken, maar word ook gebruikt bij haaruitval bij mannen(alopecia androgenetica) wat flinke bijwerkingen heeft waaronder brainfog. Het probleem echter met dit medicijn is dat neven effecten heel lang maanden tot jaren kunnen aanhouden, zal misschien met resten in het lichaam te maken kunnen hebben. Zie propeciahelp.com dit is een engels talig forum voor dit probleem. Heb nu echt zoiets van liever gezond en kaal dan een bos haar en zwak en ziek. ik durf bijna zo ver te gaan dat dit een truk is van merck is farmaceutische industrie om mensen zwak en onvruchtbaar/impotent te maken wat ik ook ervaren heb. zo zie je maar weer wat chemische medicatie met een mens kan doen Het is gewoon pure rotzooi. dus ben het ook helemaal met Mike en iedereen hier eens.(ps Sorry dat ik wat ontopic ben gegaan) Het ging immers over vitamine supplementen. :oops:

 
In iedere post van Matt komt Brian droog voor, dus daar even op gegoogeld. Is het niet "gewoon" bijnieruitputting? Verstopt onder een ander jasje?

 
Quote:
Is het niet "gewoon" bijnieruitputting? Verstopt onder een ander jasje?


Ja dat zou heel goed mogelijk zijn. Het schijnt ook erg op de schildklier te werken, en zou best wel eens de bijnieren flink kunnen uitputten. Je blijft na het stoppen ermee ook een gestressed gevoel houden Op dat forum word het ook wel genoemd, en zoeken ze daar ook naar allerlei oplossingen. Zelfs het raw food dieet en weet ik veel allemaal. Dat zou ik dus niet willen zeker niet wat ik er nu over weet. Moet wel goed m,n best doen om duidelijke post te typen. Hoop dat het nu beter gaat.

 
Inderdaad Matt, beter kaal en gezond dan aan die vieze rommel. Nog een tip aangaande je haar: goed scrubben met keltisch zeezout (niet te ruw), vervolgens een tijdje in laten werken, en dan uitspoelen met koud water, eventueel met verdund appelazijn. (Geen shampoo meer gebruiken liefst, hooguit Aleppozeep). Dit schijnt de zuurgraad van je haar en hoofdhuid te herstellen. Kan de site waar het op stond niet meer vinden, maar het is sowieso erg gezond voor je haar.

Het kan trouwens inderdaad zijn dat je uitgeputte bijnieren hebt, maar dat is meer iets voor Mike om over te oordelen.

Edit: typen gaat je prima af zo :-)

 
Ps Ik ben al flink kaal, vooraan helemaal, dus gebruik gewoon de tondeuse scheelt weer kapperskosten. Ik gebruik al vrij lang geen shampoo meer.

 
Quote:
Enne, wij gaan niet rauw om de bijnieruitputting op te lossen hoor!


Nee :D daar was ik intussen achtergekomen. :wink:

 
Je posts zijn zo al een stuk leesbaarder Matt! :D

't Is ook een kwestie van wat aandacht aan geven hè? :wink:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.522
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan