WAPF Utrecht-Amersfoort

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Je kunt niet meer zelf een marker aanbrengen, dit komt omdat we 'vervuiling' tegen willen gaan. Anders kan iedereen zichzelf aanmelden en zichzelf op de kaart vermelden.

Ik heb jou op de kaart gezet vanmorgen, onder 'wap behandelaars'.

Food en Mood,

wat is jouw woonplaats, dan zet ik je er op.

Lia

 
Alexandra en Tanja,

Sorry, ik was wel op de site geweest van Tanja: nu staat ze er wel op.

Food en Mood,

Wil je mij een mailtje zenden met je gegevens, in ieder geval als jij ook op de kaart wilt als voedingsconsulente.

Heb je ook een website over dat gedeelte in je leven.

mail me maar eventjes.

Lia

 
Quote:
Ik had er geen idee van dat jij ook voedingsconsulent was F&M. Heb je ook een praktijk?


Nee, ik ben (nog) niet praktiserend.Ik heb mijn handen nog te vol aan het begeleiden van mijn zoon, en dat is niet overdreven.

Daarnaast gaat er heel veel tijd zitten in het bijhouden van mijn blog, dit vind ik ontzettend leuk om te doen.

Ik kom er steeds meer achter dat schrijven mijn lust en mijn leven is :lol:

Ik twijfel dan ook of ik wel (al) als voedingsconsulente op de kaart wil staan.

Ik heb dus ook geen website met dat gedeelte maar deze informatie staat wel op mijn blog.

Zou het adres van mijn blog er wel op mogen staan? Dat zou ik wel heel leuk vinden.

Er ontstaan nu spontaan heel veel dingen in mijn leven doordat ik mijn blog heb.

Mensen mailen me, ze voelen zich in bepaalde dingen gesteund. Ze vragen om raad.

Ik zie dit een beetje als vrijwilligerswerk :wink:

Ik wil me dus het liefst een beetje door 'hogerhand'laten lijden.

Als het de bedoeling is dat ik als voedingsconsulente ga werken gaat dat ook zeker gebeuren.

Ik bedoel, ik doe het eigenlijk al voor de mensen in mijn omgeving (vooral voor de vrienden van mijn zoon, daarin zie ik een uitdaging), maar het wordt niet betaald.

Maar vooralsnog ligt mijn hart bij mijn blog, daar gaat momenteel mijn hele energie naartoe (en naar mijn zoon) met wie het overigens razend snel bergop gaat :D

Persoonlijk voelt het voor mij ook aan alsof ik teveel 'druk' nog niet aankan.

De afgelopen 20 jaar (zorg voor mijn zoon)waren zeer vermoeiend (en bijnieruitputtend), ik heb nog steeds het gevoel dat ik daar nog niet helemaal van hersteld ben.

Dat klinkt misschien overdreven :oops:, maar ouders van een 'moeilijk opvoedbaar kind' kunnen dit waarschijnlijk wel begrijpen :wink:

Dus ik zit nog een beetje op de wip. Aan de ene kant lijkt het me super leuk om als W.A.P voedingsconsulente op de kaart te staan, dat voelt voor mij als een hele eer (maar is misschien ook een beetje ego, zo van, kijk mij nou eens.....) en aan de andere kant 'benauwd' het me als ik eraan denk dat ik daardoor ineens cliënten zou kunnen gaan krijgen......

Volgens mij heeft het te maken met het 'professionele' karakter ervan, ik voel (alweer) faalangst opkomen en niet te vergeten de angst om geld te vragen voor mijn diensten :roll:

Volgens mij heb ik nog veel werk aan mezelf te verrichten.

Als ik mezelf op de kaart laat zetten als voedingsconsulente heb ik het gevoel van: 'en nu moet ik'.

Dat voelt nog steeds niet goed.....

Tanja kent me al een beetje en zal dit van mij wel kunnen begrijpen :?

Misschien is er in de toekomst wel samenwerking mogelijk?

Zodat ik (nog) niet de volle verantwoording draag maar wel onderdeel ben van de lijn van W.A.P consulentes?

Ik wil wel heeeel graag bij het 'team' horen want W.A.P is mijn leven geworden. Misschien kan ik een beetje 'undercover' opereren 8) dat ik bijvoorbeeld voedingsconsulente-assistente wordt van Tanja :idea:

Dit gebeurd dus steeds als ik begin te schrijven, daardoor krijg ik de dingen helder voor mezelf maar iedereen in mijn omgeving begrijpt steeds minder van mij :cry:

Dus het is niet erg hoor als jullie mij niet meer kunnen volgen.

 
Quote:
dat ik bijvoorbeeld voedingsconsulente-assistente wordt van Tanja [:idea:]


Ha ha ha, nou de tijd dat ik een assistente nodig heb is voorlopig nog niet aangebroken, maar ik hou je in gedachte.

 
Quote:
Ha ha ha, nou de tijd dat ik een assistente nodig heb is voorlopig nog niet aangebroken, maar ik hou je in gedachte.


Gelukkig maar Tanja, dan heb ik nog even tijd om te 'voelen'(hart) wat ik nou precies wil(ego?).

Quote:
Ik heb je op de kaart erbij gezet en ook de link naar je blog.


Hartstikke bedankt Lia :-)

 
Quote:
Dit gebeurd dus steeds als ik begin te schrijven, daardoor krijg ik de dingen helder voor mezelf maar iedereen in mijn omgeving begrijpt steeds minder van mij

Dus het is niet erg hoor als jullie mij niet meer kunnen volgen.


Het eerste gebeurd door de goede voeding die wij tot ons nemen. Het tweede is een mooie manier om te zien of we nog wel goed eten. 8) Vooral doorschrijven en over niet al te lange tijd heeft Tanja het zo druk, dan heeft ze je undercover nodig ;)

 
Quote:
Het eerste gebeurd door de goede voeding die wij tot ons nemen. Het tweede is een mooie manier om te zien of we nog wel goed eten.

:D

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.160
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan