WAPF voeding, flink veel jeuk

@Pike: ze is niet helemaal fruitarier, maar wil wel zoveel mogelijk die richting op. En nee, kaas en melk gaan er ook niet in want: melk is voor kalfjes, en mensen moeten nu eindelijk eens gespeend worden van de koe in haar optiek... Hopeloos verhaal denk ik :-(

Ik snap ook niet hoe iemand fruitarier zijn volhoudt: heb zelf wel eens een dag op fruit geleefd, werd echt gek in mijn hoofd, letterlijk (helaas vroeger veel op dieet geweest). Pure wilskracht bij die mensen, of permanente staat van sugar rush?

 
he, ik zal nooit zeggen dat je veganist hoeft te worden om gezond te zijn. met (een beetje) vlees in je dagelijkse kost kan je zeker 100 worden. hier op dit forum wordt het alleen heel erg overdreven. en ik vermoed dat dat niet zo gezond is, ook als ik over de mongolen lees in Don zijn artikel en heeeel veel ander wetenschappelijke literatuur. plus dat het bijvoorbeeld ook niet werkt voor afvallen, zoals je zelf eerder ook al hebt geconstateerd. maar he, ik probeer je zeker niet te overtuigen Mike. ik weet dat dat verspilde moeite is. maar ik hoop voor jou dat je weet waar je mee bezig bent.. In ieder geval wens ik je een goede gezondheid toe en dat meen ik.

 
Quote:
plus dat het bijvoorbeeld ook niet werkt voor afvallen, zoals je zelf eerder ook al hebt geconstateerd.



Low carb diëten, desnoods met bijna 100% vlees, werken uitstekend voor afvallen.

Dat is in meerdere studies aangetoond. Honderd duizenden hebben dat voor zichzelf bewezen.

Quote:
maar ik hoop voor jou dat je weet waar je mee bezig bent



Vraag jezelf eerst maar eens af of je zelf wel weet waar je mee bezig bent.

Het 'dieet' van Mike heeft zich onder tientallen erg gezonde volkeren over duizenden jaren bewezen, dat kan je niet zeggen van het kunstmatige veganistisch/vegetarische dieet.

 
Zoals altijd bij zo'n persoon als Jellie, wordt er alleen maar haar waarheid uitgehaald.

Wat staat er werkelijk in de door haar aangehaalde stukken!:

Eerste waarschuwing het woord: World Health Organization komt erin voor.

Ten tweede de Mongolen waren vroeger een actief volk, maar de mensen die ze getest hebben waren helemaal niet meer actief, sommige rookten veel, en dronken veel.

En het voedsel had gebrek aan Jodium. Ja hoe anders op de steppe.

 
Toch nog even de prietpraat van Don gelezen en het volgende valt meteen op, deze mensen zitten zogenaamd op hun traditionele dieet maar worden steeds dikker?!

Dit kan natuurlijk sowieso al niet kloppen omdat ze dan nu allang allemaal enorm overgewicht zouden moeten hebben. Waarom worden ze nu ineens na al die jaren steeds dikker? In ieder geval niet het traditionele WAPF low carb paleo grass fed dieet.

Dat zou zelfs een veganist nog kunnen bedenken....

Quote:
Most of them eat a WAPF low-carb primal paleo grass-fed animal fat dream diet (although the lean journalist admitted that she avoids fats). According to Wikipedia, as of 2006, the United Nations reported that about sixty percent of Mongolians live in urban circumstances, so about forty percent live in rural areas. Does their fleshy, fatty, milky diet keep them lean and healthy in either circumstance?

According to this World Health Organization document, in Mongolia in 2005, fifty-six percent of men and seventy percent of women were overweight. It is expected that by 2015, seventy-five percent of men and seventy-nine percent of women will be overweight


 
Ik ga het artikel niet lezen, maar ik denk dat die mensen gewoon nauwelijks bewegen, suiker, koolhydraten en vet eten. Tja waar worden ze dan dik van..

@Pike: ik las net nog over het dochtertje van de fruitarier dat ze vanaf de geboorte gevoed is met melkpoeder op basis van rijst, om zo de koemelk uit te bannen... Hopeloze toestand.

 
Regelrechte kindermishandeling. Barry Groves schrijft hier ook over:

http://www.second-opinions.co.uk/naiveveg.html#.UZEJmUoueyA

Quote:
Vegetarianism -- a form of child abuse. Many aspects of vegetarianism are harmful, particularly to growing infants. An infant's nutrient needs are great but it has a small stomach. Nutrient-dense foods are essential. Most foods from vegetable sources are nutrient poor. Doctors have suggested that vegetarian fad diets should be classed as a form of child abuse.


Mike

 
Ja echt erg he. En als dat kind nou verder nog dierlijke producten kreeg als melk, yoghurt en kaas, dan kon ze daar nog vetten uithalen. Maar nee, alleen planten en heel, heel veel fruit....

 
Ja het is echt heel erg voor dat kindje. En zij kan niet verbaal uiten wat er allemaal mis gaat door dat bizarre dieet. Vind het echt heel zielig voor dat kind..

 
Ik ook, kan er zo slecht tegen. Die vrouw is niet over te halen, zelfs niet door goede artikelen of teksten van Mike. Ik heb het geprobeerd...

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.522
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan