Ja je moet inderdaad weg zien te blijven van de reguliere medische 'zorg'. In mijn omgeving ook vele voorbeelden van de wanpraktijken en de neergang van de gezondheid door de 'genees'middelen.
De reguliere medische stand is goed voor bepaalde opknapwerkzaamheden, zoals ook bij Mike en mijzelf is gebeurd, echter moet je daarna zien dat je snel weer zelf het roer in handen neemt want voor je het weet heb je de woorden om je oren dat je de medicijnen 'voor de rest van uw leven' nodig hebt.
Kort geleden bewijs gekregen van de 'noodzaak' van statines. Met dank aan dit forum stuitte ik op
informatie op grond waarvan ik de dalende gezondheid van een familielid ineens volledig begreep. De sluipmoordenaar statine heeft zijn werk al die jaren rustig zijn gang kunnen gaan waardoor het (in de ogen van de patiënt) lijkt dat het allemaal 'ouderdomskwalen' zijn, echter zijn het dusdanige aandoeningen dat als je naar het geheel kijkt mijn alarmbellen al lang aan het rinkelen waren, echter kon ik er de vinger steeds niet op leggen.
Een ander familielid had plotseling kanker in zijn hele lijf en was binnen een paar dagen overleden. Ook hij slikte statines.
Zo ken ik nog veel meer voorbeelden. Die laat ik maar achterwege anders wordt het hier een heel horrorverhaal.
Blijf weg uit het ziekenhuis en mocht je acuut hulp nodig hebben laat ze je dan helpen. Ze doen het graag en sommigen doen het zelfs ook nog goed, echter neem daarna weer de touwtjes zelf in handen en werk aan je gezondheid met goede voeding en natuurlijke middelen. Eigenlijk moet het zijn: blijf weg van de producten van de farmaceutische industrie, echter zijn onze artsen een verlengstuk en trekpoppen van deze industrie geworden dus kan je beter ook maar bij artsen wegblijven (uitzonderingen vormen de regel).