Water

Ik gebruik de Leliveld vitaliser meen dat die 160 euro kostte kijk hier maar eens: Leliveld vitaliser.

Die Brita waterzuivering is niet ok omdat die niet voldoende zuivert kijk daarom maar op: http://www.waverecycler.com/uwwaterman/ en http://www.heerlijk-water.nl/

Kwam vandaag nog een artikel tegen over Fluoride:

Hoe veilig Detox Fluoride van uw lichaam.

Zoals veel mensen al weten de meest gebruikte natriumfluoride / hydrofluorosilicic zuur is uiterst giftig, en in tegenstelling tot de meeste "medische professionals" het is niet goed voor het menselijk lichaam.

Voor gehele artikel zie: Detox fluoride van je lichaam.

Wij gaan naar Duitsland op vakantie. Heb gelezen dat je kraanwater gewoon kunt drinken maar WAAROM zie je dan al die Duitsers in de supermarkten met karren vol flessen water sjouwen?????
Babbe

Wij gaan naar Duitsland op vakantie. Heb gelezen dat je kraanwater gewoon kunt drinken maar WAAROM zie je dan al die Duitsers in de supermarkten met karren vol flessen water sjouwen?????
Babbe
Als je er dan toch heen gaat vraag het even , wil je?

Ik ben inmiddels weer terug en heb maar gewoon kraanwater gedronken! NU weet ik nog steeds niet van die Duitsers en het niet kunnen vragen......

Eric Laarakker is paardenarts, mede-oprichter van Analemma water en heeft een fascinatie voor de natuur in het algemeen en water in het bijzonder, waarbij hij inspiratie ontleent aan onder meer Rudolf Steiner, Viktor Schauberger en Masaru Emoto. Steven de Oude ondervraagt hem over zijn bevindingen.
00:00 Inleiding
00:22 Hoe Eric Laarakkers fascinatie voor water begon
6:35 "We begrijpen niets van water"
12:08 Kan de bloedsomloop afdoende verklaard worden door de pompfunctie van het hart?
18:07 Chaotisch en coherent water
28:29 Over biofotonen
32:31 Over kwantumbiologie en informatie
35:48 Over het microbioom; "Wij zijn een bacteriekolonie in een plasje water aangestuurd door de kosmos"
44:10 Glycanage en veroudering
48:22 90% van het microbioom van de aarde is verdwenen
51:17 Over 'information medicine'
53:37 De kwaliteit van ons leidingwater
58:49 Hoe werkt de analemma-waterstaaf?
1:01:42 "Wij zijn natuurwezens"
1:05:10 De analemma-waterstaaf bis

Eric Laarakker is paardenarts, mede-oprichter van Analemma water en heeft een fascinatie voor de natuur in het algemeen en water in het bijzonder, waarbij hij inspiratie ontleent aan onder meer Rudolf Steiner, Viktor Schauberger en Masaru Emoto. Steven de Oude ondervraagt hem over zijn bevindingen.
00:00 Inleiding
00:22 Hoe Eric Laarakkers fascinatie voor water begon
6:35 "We begrijpen niets van water"
12:08 Kan de bloedsomloop afdoende verklaard worden door de pompfunctie van het hart?
18:07 Chaotisch en coherent water
28:29 Over biofotonen
32:31 Over kwantumbiologie en informatie
35:48 Over het microbioom; "Wij zijn een bacteriekolonie in een plasje water aangestuurd door de kosmos"
44:10 Glycanage en veroudering
48:22 90% van het microbioom van de aarde is verdwenen
51:17 Over 'information medicine'
53:37 De kwaliteit van ons leidingwater
58:49 Hoe werkt de analemma-waterstaaf?
1:01:42 "Wij zijn natuurwezens"
1:05:10 De analemma-waterstaaf bis

He interessant dat is diezelfde man als bij Tom Zwitser! Ga ik ook ff kijken...

Dat staafje en dat ander ding.

Weet niet wat jou ding is, maar deze hier kosten beiden rond de 200euro.

Moest even zoeken maar heb deze. Verschil duidelijk (blind) te proeven, ook bijv. bij rauwe melk is het heerlijk. In tegenstelling tot het andere product is dit enkel RVS met een mini laagje goud. Bijzonder dat het werkt. Ik ga deze in ieder geval weer dagelijks gebruiken.

• Leuk
Waarderingen: JVG
Weet iemand of de experimenten van Emoto gereproduceerd kunnen worden? Deze onderzoeker wordt steevast genoemd. Niet dat ik denk dat het onzin is, maar ik neem toch aan dat andere onderzoekers hierop verder hebben geborduurd?

Ben benieuwd

Moest even zoeken maar heb deze. Verschil duidelijk (blind) te proeven, ook bijv. bij rauwe melk is het heerlijk. In tegenstelling tot het andere product is dit enkel RVS met een mini laagje goud. Bijzonder dat het werkt. Ik ga deze in ieder geval weer dagelijks gebruiken.

Hé die is van Leliveld. Zelf heb ik de Leliveld vitalizer op de kraan. Al jaren!

Weet iemand of de experimenten van Emoto gereproduceerd kunnen worden? Deze onderzoeker wordt steevast genoemd. Niet dat ik denk dat het onzin is, maar ik neem toch aan dat andere onderzoekers hierop verder hebben geborduurd?

Ben benieuwd
En:
De hypothese dat water dat met opzet is "behandeld" ijskristallen kan beïnvloeden die uit dat water zijn gevormd, werd getest onder dubbelblinde pilotomstandigheden. Een groep van ongeveer 2000 mensen in Tokio richtte positieve intenties op watermonsters die zich in een elektromagnetisch afgeschermde kamer in Californië bevonden. Die groep was niet op de hoogte van soortgelijke watermonsters die op een andere locatie als controles waren gereserveerd. IJskristallen die uit beide sets watermonsters waren gevormd, werden blind geïdentificeerd en gefotografeerd door een analist, en de resulterende afbeeldingen werden blind beoordeeld op esthetische aantrekkelijkheid door 100 onafhankelijke juryleden. Resultaten gaven aan dat kristallen uit het behandelde water hogere scores kregen voor esthetische aantrekkelijkheid dan die uit het controlewater (P = .001, eenzijdig), wat de hypothese ondersteunt.

En:
De hypothese dat water dat met opzet is "behandeld" ijskristallen kan beïnvloeden die uit dat water zijn gevormd, werd getest onder dubbelblinde pilotomstandigheden. Een groep van ongeveer 2000 mensen in Tokio richtte positieve intenties op watermonsters die zich in een elektromagnetisch afgeschermde kamer in Californië bevonden. Die groep was niet op de hoogte van soortgelijke watermonsters die op een andere locatie als controles waren gereserveerd. IJskristallen die uit beide sets watermonsters waren gevormd, werden blind geïdentificeerd en gefotografeerd door een analist, en de resulterende afbeeldingen werden blind beoordeeld op esthetische aantrekkelijkheid door 100 onafhankelijke juryleden. Resultaten gaven aan dat kristallen uit het behandelde water hogere scores kregen voor esthetische aantrekkelijkheid dan die uit het controlewater (P = .001, eenzijdig), wat de hypothese ondersteunt.
Bedankt en boeiend om te lezen. Onderzoeksopzet lijkt niet supersterk maar ik geloof zeker dat water coherenter wordt. Het heeft toch met informatie en -overdracht te maken

Je loopt wel het risico dat er later weer eens uitgelegd zal worden waarom dit metaal [er was toch iets met metalen en onze gezondheid :unsure: ] zo goed voor je zou zijn, maar dat men er dan [weer] anders over denkt.
Verder is niet elk RVS goed voor je en zijn er enorme verschillen. Verontreinigingen zijn een groot probleem.

Lieve mensen, alles is mindset en verder raad ik van harte aan om eens gewoon volgens de natuur te eten.

Verder is rauwe melk gewoon zo lekker / heerlijk. Is deze dat niet, dan moet je eens te rade gaan bij jezelf en/of eens een andere melkverstrekker [=boer] kiezen. Punt. Moeilijker wordt het niet.

Met een houten lepeltje en je eigen energie kun je water heel eenvoudig herstructureren en vitaliseren.
Kost beduidend minder :)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan