Waterfiltering

Als jij die urine sticks in huis zou hebben en je zou daarmee meten dan denk ik dat het vakje van soortelijk gewicht uit zou schieten naar rechts wat een sterk geconcentreerde urine betekent. Hoeveel liter van dit water drink je op 1 dag?

Verandert je ontlasting ook door het ontgiften? Dat merk ik nl met gebruik van Sunrider Dat de plaque in de darmen loslaat. Echt stinken als een idioot in het begin.
Maar minder plaque leidt tot betere uitwisseling.

Ik las ook spierpijn en hoofdpijn. Dit in combi met donkere urine lijkt toch meer uitdroging. Kan ook van tijdelijke aard zijn. Als je 24/7 moet plassen verlies je behoorlijk wat vocht.

Ik heb het nog niet gehad over hoe de groene thee smaakt in de ochtend. Mijn vriendin heeft ook soep gemaakt met dit water. Ongelooflijk, wat een smaakverschil!

Mike

Er is een boekje over dit onderwerp, "de weg terug naar de jeugd" van "Sang whang". Gaat over voordelen van basisch water. Boekje is uit 1990!!

Ook het verschijnsel dat water een andere structuur heeft in bijvoorbeeld gletsjer beken wordt bij veel "water vitalisers" aangehaald, die zeggen dan ook dat het water nadat het de vitaliser is gepasseerd weer die goede structuur heeft.

Dus niet nieuw, wel interessant!

Mijn watervasten heb ik doorbroken. Ik heb het 5 dagen volgehouden, maar gisteren was de ontgifting zo heftig dat ik pakken zakdoekjes vol heb gesnoten en het fysieke ongemak (gezichtsholtes zaten volkomen vol, hoofdpijn, slecht slapen) de overhand nam. Toch heb ik nergens spijt van, voor mij is aangetoond dat Kangen-water sterk reinigend en zuiverend werkt en ik ben nu eenmaal zo rigoreus dat ik tijdelijk even helemaal loos ben gegaan op de hoogste pH (9,5). Anderen raad ik aan het allemaal wat subtieler en voorzichtiger aan te pakken.

Mike

Er is een boekje over dit onderwerp, “de weg terug naar de jeugd” van “Sang whang”. Gaat over voordelen van basisch water. Boekje is uit 1990!!

Klopt, ik heb dit boekje ook en ook opnieuw gelezen, deze keer met heel andere ogen. De enige kritiek die ik nu heb is dat Sang Whang een te groot halleluja-verhaal ophangt over basisch water, maar in essentie heeft hij gelijk.

Ook het verschijnsel dat water een andere structuur heeft in bijvoorbeeld gletsjer beken wordt bij veel “water vitalisers” aangehaald, die zeggen dan ook dat het water nadat het de vitaliser is gepasseerd weer die goede structuur heeft.

Ook dat klopt, maar vitalisering is bij lange na niet afdoende. Ik heb jarenlang een vitalisator gehad op mijn kraan, maar was daar lang niet zo enthousiast over als over dit water.

Mike

Je vriendin heeft ook dit water gedronken, waren haar ervaringen hetzelfde?
Als je zo aan het ontgiften bent dan valt er dus iets te ontgiften.
Ga je dit experiment herhalen?
Bovendien, als je niet zo vasthoudend was geweest had je deze ervaring niet gehad.
Dus anderen kunnen ook doorgaan om te kijken of ze dezelfde ervaring hebben/krijgen.
Ze zijn dan in ieder geval wel gewaarschuwd.
Zijn er hier mensen die ook over Gangen water beschikken en dit experiment na kunnen doen?
Ik heb zelf inderdaad ook in mijn gootsteenkastje iets hangen om extra schoon water te drinken. maar geloof meteen dat dat Gangen water anders is.
In amsterdam zag ik adressen, ik vermoed dat ze dat water verkopen. Zo ja dan ga ik dat zeker doen.dit apparaat kopen is voorlopig niet aan de orde, ik heb een kleine keuken, absoluut geen ruimte op het aanrecht, huurhuis.
Maar zeg nooit nooit. o

Liesje, er zijn geen winkels waar je Kangen-apparaten kunt kopen. Als je besluit tot een aankoop dan graag via mij, aangezien de persoon van wie je het apparaat betrekt een bonus krijgt. Een mooie manier om dit forum en mijn inspanningen te steunen!

Mike

Ik ga meer over kangen water lezen ! Ik zag dat er zelfs redelijk bij mij in de buurt (15 km ) zo waar een tappunt zit !

Maar wel bij mij kopen, he?

Lees hier waarom Kangen-water zo'n goede aanvulling is op WAPF-voeding:

https://www.fatsforum.nl/forums/topic/stille-wateren-diepe-gronden/

Mike

Eerst maar eens meer over lezen EN daarna eens uitproberen. Het is nogal een uitgave ...... MAAR als ik er ooit toe besluit, dan weet ik waar ik moet zijn voor de aanschaf !

Je vriendin heeft ook dit water gedronken, waren haar ervaringen hetzelfde?

Ja, maar niet in dezelfde mate als ik. Zij ervaart nu VIJF DAGEN LATER reeds een betere huid!

Als je zo aan het ontgiften bent dan valt er dus iets te ontgiften.

Klopt. Dit is diepe ontgifting op celniveau van o.a. zware mentalen.

Ga je dit experiment herhalen?

Ik denk van wel, maar nu even niet!

Mike

Nou kom ik net deze tegen op marktplaats : https://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fitness/massageproducten/m1292126608-beste-waterfilter-en-beter-dan-kangen-water-de-waterman.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

De waterman, beter dan kangen water ....... Zal wel helemaal niets zijn, maar .... wie weet er meer over ?

Hoed je voor namaak, er is een reden waarom Kangen-water dé standaard is op het gebied van ionisatie van water. Goedkoop is duurkoop!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan