Weermodificatie

De Japanners maken een simulatie met een model van wat er gebeurt als je alle dammen, dijken en stuwen in de loop van een rivier verwijdert, zo uitgelegd dat zelfs een subnormale politicus, milieuactivist of media het kan begrijpen.

De Japanners maken een simulatie met een model van wat er gebeurt als je alle dammen, dijken en stuwen in de loop van een rivier verwijdert, zo uitgelegd dat zelfs een subnormale politicus, milieuactivist of media het kan begrijpen.

LIjkt me boeiend, maar een Telegram account aanmaken.. :rolleyes:
Heb je een link buiten Telegram ?

Ik denk wel dat dat extreme slechte weer niet vanzelf gebeurt.
Dat we het bewijs nu niet hebben zegt me niets.
Maar degene die verantwoordelijk zijn zullen dat niet aan de grote klok hangen.

Er zijn mensen die zich bezig houden met een vorm van ecoterrorisne waarmee ze het klimaat kunnen veranderen, aardbevingen veroorzaken, vulkanen laten uitbarsten door gebruik te maken van elektromagnetische golven.

Het Ionospheric Research Instrument is de krachtigste hoogfrequente zender die ooit is gebouwd (Amerikaans patent 4.712.155). Ze bestraalt de ionosfeer met enorme electrische ladingen die de bovenste lagen hiervan verhitten. Hier wordt 10 tot 100miljard watt in de atmosfeer gepompt.

Door deze electrische ladingen ontstaat onder bepaalde omstandigheden kunstmatig noorderlicht of aurora. De sterkste verhitting vindt plaats in de zogeheten F-laag van de ionosfeer op een hoogte van 200km. De gedeeltelijke en specifieke absorptie van de electrische straling zorgt ervoor dat een deel van deze lading terug kaatst naar de aarde in de vorm van extreem lage golflengtes. Deze elektromagnetische golven dringen overal doorheen zowel door levende als dode materialen.

Enkele experimentele successen laten zien dat HAARP:
- de menselijke psyche kan veranderen.
- de gezondheid van mensen negatief kan beïnvloeden.
- zenuwstelsels van mensen en andere levende wezens kan ontwrichten.
- de atmosfeer van de aarde kunstmatig kan veranderen.

Ik neem aan dat dit ook HAARP is? Dit is niet normaal de flat is helemaal aan het schudden. En uiteraard precies weer rond de avonduren, als we maar niet naar buiten kunnen!

BELANGRIJK 🚨 Amerikanen in Oost-Texas zeiden dat ze een heel vreemde, zware mist over hun eigendom hadden

Ze werd wakker en dit is hoe haar zwembad eruit ziet

Ze hebben niets anders gedaan en hebben geen chemicaliën toegevoegd. "Het enige wat ze zei dat een beetje raar was, was dat er gisteren een heel vreemde mist was."

“Ze woont al meer dan 11 jaar in dit pand. Zoiets is haar nog nooit overkomen. Nee, ze heeft geen enkel chemisch regime in haar zwembad veranderd.”

Het lijkt erop dat er veel meer aan de hand is met deze landelijke 'mist' die iedereen ervaart

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan