Weston Price Congres

Even iets over de prijs. Als je een alternatieve arts of therapeut bezoekt, ben je dat bedrag (of meer) ook kwijt en dat is maar 1 uurtje van zijn/haar tijd en het blijft niet bij 1 bezoekje. Velen kopen hier dure supplementen van soms wel 40 euro of meer per stuk. Als je gaat uit eten, ben je vaak ook 30-50 euro per persoon kwijt.

Het duurste aan het prijskaartje is de lunch. Een WP-lunch leunt heel zwaar op de dierlijke component en dat is het duurste stukje eten wat er is, ieder restaurant kan je dat vertellen. Vandaar dat men je liever vantevoren vollaadt met brood en veel te weinig kruidenboter.

De deal die Antropia heeft met de NS (25 euro retour vanaf ieder treinstation in Nederland) zorgt ervoor dat je ook brandstofkosten bespaart en dat je naderhand nog een drankje kunt nuttigen bij de afsluitende borrel.

En dan zijn er nog enkele zaken die onbetaalbaar zijn: een schitterende dag waarbij je van gedachten en ervaringen kunt wisselen met mede WAPF-ers, mensen die net zo 'gek' zijn als jij en een ijzersterk programma met zeer boeiende en leerzame sprekers.

Door hieraan mee te doen, maak je volgende edities van dit congres mogelijk, waardoor dit een jaarlijks terugkerend evenement kan worden!

Mike

Lijkt mij echt een fantastisch congres. Ook leuk om hopelijk veel forum leden in het echt te ontmoeten!

Ik ben er bij with bells on of met met aluhoedje moet ik nog even over nadenken, ga ook met de trein denk ik, voor dat geld laat ik de borrel niet lopen ;)

Dank voor de tip Pike, maar heb net 65 euro uitgegeven, knutsel er zelf wel een, eerst nog even aluminium folie kopen. :D

Door hieraan mee te doen, maak je volgende edities van dit congres mogelijk, waardoor dit een jaarlijks terugkerend evenement kan worden!

Ik wil graag, al mag mijn engels wel iets beter zijn om alles goed te kunnen volgen maar in de praktijk leert men! :D
Maar het probleem is nog klachten van een hernia, tenzij er komende maand nog veel progressie gemaakt word word het voor mij volgend jaar.
Dus iedereen moet zich bij deze try aanmelden dan weet ik zeker dat ik volgend jaar kan :mrgreen:

Ik heb ook wel zin. Die prijs valt toch wel mee, als je het vergelijkt met het gemiddelde congres, voor een dagje opleiding van 10:30 tot 16:30 met broodlunch ben ik al 120 euro kwijt.

Prijs/kosten zijn altijd relatief.wat kun je betalen en wat wil je betalen.Als het niet kan dan stopt het.Als je het niet wilt betalen maak je een waarde keuze.
ad

Tuurlijk dat is ook zo, maar afgezien van of je het kunt/wilt missen vind ik het persoonlijk in verhouding met vergelijkbare zaken niet duur.

Mike,

Ik geloof dat al eerder op dit forum besproken is dat Sally Fallon toch wel wat te dik is. Het staat mij ook bij dat je aangeeft dat de recepten van Sally Fallon veel granen bevatten en ook nog zoetigheid. Heb jij met Sally Fallon ook jouw inzichten besproken die afwijken.vraagteken.

Voor zover ik me herinner heeft mike zich op dit punt al eens uitgesproken tegen de aanbevelingen van price . Gebaseerd op het feit dat weston rice ten tijde van zijn aanbevelingen nog niet op de hoogt was van de vele nadelen van genoemde produkten.
waarschijnlijk blijft de huidige foundation(U.S.)de aanbevelingen van weston price hardnekkig volgen ondanks duidelijke aanwijzingen van de nadelen ervan.
Misschien iets voor een Q&A in februari.
ad

Ik ben lid van een aantal Amerikaanse WAPF-blogs, en zie soms weleens blogs voorbij komen waarbij men een ontdekking doet die hier op het forum ook al bekend is. Bijv. over het gebruik van witmeel, dat dat beter blijkt dan volkorenmeel. Of nu een post over quinoa, dat dat lastig te verteren is, en nog een aantal nadelen.

Goed om te lezen dat quinoa lastig te verteren is. ik was er enthousiast over door alle berichtgeving. Alleen hoe ik het ook kook, ik poep het altijd heel eruit. net zoals je bijvoorbeeld cashewnoten in je ontlasting ziet. quinoa is voor mij dan ook net zoiets als noten. weg ermee.

Misschien iets voor een Q&A in februari. ben ik voor

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan