H.E.K.S.
Well-known member
Gezien je klachten en lage B12 waarde vraag ik me af of je de B12 wel uit je voeding op kan nemen. Ik raad je van harte aan je daar eens in te verdiepen en ook om dit met een arts te bespreken.Hallo H.E.K.S.
Ik woon tamelijk ver uit de buurt. Ben ook zo zwak momenteel dat ik nergens naar toe kan. B12 kan ik en doe ik alleen uit de voeding halen.
Mag ik nog eens vragen of jij bekend bent met de cytotoxische test? Dan wil ik ook nog vragen of je Ralph Moorman en Karlijn Hoebe kent, of deze als voedingsdeskundige iets voor mij zijn?
Als je vitamine B12 niet goed opneemt loop je grote kans op verder gaande verslechtering.
Meer informatie is o.a. te vinden op de volgende websites:
Vitamine B12 Werking en toepassing | Stichting OrthoKennis
<p>Vitamine B12 is een essentiële voedingsstof en speelt een belangrijke rol bij onder meer DNA-synthese, cellulaire herstelprocessen, bloedaanmaak en hersenfunctie. Een verlaagde vitamine B12-status kan een breed scala aan gezondheidsklachten veroorzaken.</p>
www.orthokennis.nl
Klachten - Vitamine B12-tekort - VitamineB12tekort
Wat u moet weten bij een vitamine B12-tekort: de problemen van het aantonen en de behandeling van een vitamine B12-tekort. De problematiek bij het aantonen van een vitamine B12-tekort begint bij de standaard vitamine B12-serum test die uitgevoerd wordt: de B12-serum test
vitamineb12tekort.nl
De enige voeding die in mijn optiek verder geschikt is, wordt hier op het forum uitvoerig besproken, als ook op de website van de Weston Price Foundation.
Het lijkt mij dat niemand jou kan vertellen of voor jou iets geschikt is. We moeten dat allemaal door schade en schande zelf ervaren.
Veel sterkte, moed en kracht gewenst!