Wie kan mij helpen?

Bedankt allemaal voor jullie reacties en informatie, zal er zeker wat mee doen. Ik zal wel heel langzaam en voorzichtig beginnen met dingen uit te testen. Want ben erg zwak. Ik ga beginnen met bouillon, dat is hier op het forum mij al eens eerder geadviseerd en ook daar buiten.

Als antwoord wat H.E.K.S. zei, wat ik doe consumeren geef ik een andere keer door. Maar het is niet zo veel.

Groetjes Truutje
 
Beste Romagi,

Van die waterfraude heb ik ook al eens gelezen. Maar toch bedankt dat je gereageerd heb, ik zal het zeker nog eens nakijken. Zit nu alle informatie die je en alle andere me hebt gegeven na te kijken. Ook langzaam wat ervan te proberen hoe dat gaat met me. Want moet erg voorzichtig zijn en kijken hoe het valt.

Ik wilde je nog wat vragen. Ik heb ook ergens gelezen, dat als je water doet filteren in een filterkan. Dan krijgt deze een zure smaak. Hoe kan dit, komt dat door de koolstof filter die ze gebruiken.

Groetjes van, Truutje
 
Ik doe zelf mijn water niet filteren. anderen kunnen daarop antwoorden misschien.
Ik heb wel een 2e kraan in huis laten aanbrengen met een filtersysteem in het gootsteenkastje.
Gebruik je wel eens jodium?
In al die jaren heb ik dat niet genomen maar nu wel. Werd geadviseerd.
Lijkt veel goeds te doen in het lichaam.
Ik voel het tot nu toe niet maar dat zegt niets.
 
Beste Romagi,

Zelf drink ik ook geen gefilterd water. Kan zelfs gedestilleerd water niet verdragen. Doe het alleen gebruiken voor in de soep. Neem iedere dag wat soep voor het vocht, vitamines en mineralen.
Ik gebruik geen jodium. Dat hebben we al eens geprobeerd en dat ging niet goed. Alles wat ik eet en drink moet eerst uit getest worden. Krijg volgende week misschien een nieuwe therapeut erbij.

Groetjes Truutje
 
Ik heb zo,n matje. Bevalt wel.
 
Hallo Romagi,

Bedankt voor het advies. We gaan kijken of we het uit kunnen proberen. We vinden het fijn dat je nog altijd reageert.

Groetjes van, Truutje
 
Ooit zei een oncoloog op de radio - ieder mens is anders.
Kijk naar je duim en het oog. Nergens in de wereld blijkbaar een zelfde.
Dus kunnen we weinig advies geven.
Vertrouw op je instinct/intuitie. Het lijkt me belangrijk om in ieder geval nieuwe dingen te proberen.
En hoelang moet je iets proberen voordat je zeker weet of het werkt ja of nee.
Het heeft jaaaaaaren geduuurd voordat ik tevreden was over ontl.
15 jaar geleden waren mijn klachten anders dan nu.
Ik gok erop dat ik dingen weer kan toevoegen die destijds klachten gaven.
Verse geitenmelk gekocht vandaag.
Ik heb zowiezo niets te verliezen.
Sprak vandaag iemand (met andere aandoening) die na 30 jaar opeens klachten vrij was.
 
Beste Romagi,

Bedankt voor je reactie. Wat je zegt vertrouw op je intuïtie is helemaal waar. Ik zeg soms wat tegen de therapeut, maar die zien het verband dan helemaal niet. Ik weet zeker dat het wel met elkaar verband houdt. Dat voel ik zelf goed van binnen aan. Voeding moet mijn medicijn zijn. Een natuurarts zei ooit: Wat voor de een goed is, is voor de ander vergif.

Groetjes van Truutje
 
Aan iedereen wil ik toch nog eens vragen.
Of het kan dat de vieze smaak van gefilterd en gedistilleerd water, komt door de koolstoffilter die gebruikt wordt.

Groetjes van, Truutje
 
Hoi Truutje,
Ik vraag me af of je die vieze smaak kunt vergeten door middel van het toevoegen van iets.
bv ik moet silicium slikken en vind het te veel te zuur.
dus doe het door sinassap.

Water met jodium krijg ik wel weg.

Levertraan doe ik met diksap aangelengd met water is limonade.

Water met appelazijn krijg ik niet weg.

dus misschien voor jou water met citroensap? Honing?


Als je iets heb ontdekt/verzonnen kun je puur water misschien beter vergeten of de vieze smaak vergeten en het toch drinken.

Dus kan het niet linksom dan kan het misschien rechtsom en uiteindelijk je eigen keuzes zoeken.

Ik liep zojuist ook weer tegen dingen aan die ik ja of nee zelf moet beslissen. Het gaat altijd over de darmen en ontl.
Vanmorgen erg tevreden met een darmpoeling. Ik had het gevoel - ik ben leeg voor de komende 2 dagen.. Waarschijnlijk ging het zo goed door de sinas/ei/olie combi van gisteren.
Nee hoor, een speciale prikkel en ik heb 1 tel om de WC te halen.
Tegenwoordig loop ik alvast naar de WC.
Gelukkig thuis.
Ik kan mijn darmen dus echt niet vertrouwen.
Dus de sinas laten staan? is een optie.







t
 
Laatst bewerkt:
Hallo Romagi,

Bedankt voor de goede tips en ik ga zeker uit proberen waar die vieze smaak nu iets van weggaat. Iets moet dit doen en lukken. Maar heb dit nog nooit gehad en mee gemaakt zo'n vieze smaak, in al die jaren dat ik ziek ben.

Groetjes van, Truutje
 
Het is wel vreemd dat het van water lijkt te komen.
Komt het niet vanuit je maag?

Als ik haring at en /of levertraan proefde ik dat vele uren nog.
De levertraan die ik nu slik geeft geen vieze smaak.
Als je water kookt en de damp opvangt heb je gedistilleerd water. zuiverder kan niet.
Het gaat om vocht.
Melk, yoghurt, thee, koffie, boullion, soep, allemaal vocht.
Misschien neem je supplementen en/of medicijnen die dat veroorzaken. zoek op bijwerkingen.
 
Beste Romagi,

Bedankt voor je eerlijke tips. We gebruiken al gedistilleerd water. Maar er zit iets in water wat direct op de schildklier werkt. Dit zegt ook mijn therapeute. Neem geen supplementen en medicijnen.
 
Je neemt geen supplementen en/of medicijnen.
Heb je hulp in huis? Man en kinderen?
Als de pijn weg zou zijn zou je dan beter functioneren?
Kun je CBD betalen?
Wie zijn jouw therapeuten? Regulier?
 
Bedankt voor de link die gaan we rustig doornemen. Het is redelijk veel.

Ik heb PGB en iedere dag verzorging. Ik woon samen met alleen mijn kleinzoon. Als de pijn weg was zou ik niet beter functioneren, maar het leven zou dan dragelijker worden voor mij. Mijn therapeuten zijn allemaal natuurgeneeskundige. Met regulier kom ik niet verder.

Groetjes Truutje
 
Beste Romagi,

Wij doen al heel lang dingen uit proberen. Ook in overleg met de therapeuten die mij dingen opsturen om eens te proberen. Maar meestal verergert het de klachten.

Groetjes van, Truutje
 
Hallo Romagi en andere,

Truutje wilde jullie wat vragen. Door water drinken word ik ziek van de mineralen die erin zitten. Vooral door natrium, dat heeft de biochemicus geconstateerd. Doet iemand dit ook herkennen?

Groetjes
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.108
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan