Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad, maar het laat ook duidelijk zien dat windmolens de luchtstromen flink verstoren. Wat vogels niet te goede komtVoor de afwisseling eens echte condens sporen
idd, waterstof is een energiedrager en geen brandstof. Elke omzettingsstap heeft 25 a 30% verlies. Dus kansloos.Er is geen enkele economische reden voor een energietransitie. Mochten we om welke reden dan ook toch zonodig van fossiel afwillen dan is weersafhankelijke energie zoals zon en wind wel de meest domme keuze. Duren niet op te slaan. Er is maar 1 echt alternatief en dat is kernenergie. Ook waterstof is geen alternatie. zonder subsidie gewoon te duur.
Dat klopt inderdaad, je wordt gek van die krengen, het is ook wachten tot het een keer misgaat, maar het gaat om het plaatje.Het punt dat gemaakt wordt is dat het onverantwoord is om dit soort gedrochten te dicht in de buurt van huizen te plaatsen. Ik moet ook denken aan die molens langs de weg of op zee, dat gaat ook een keer goed mis.
Mike
Ik ben geregeld bij de stort geweest van zo'n voet en die zitten er idd anders uit.Zullen we deze bij nep zetten, 200 meter hoog op zo'n stukje beton blijft bij windkracht 3 al niet staan
Waar zijn de heipalen?Ik ben geregeld bij de stort geweest van zo'n voet en die zitten er idd anders uit.
Zit 300 tot 600 m3 beton in, en zijn meestal een stuk dieper.
Hier is ook geen wapening meer te zien. Raar
Aannemer bij bouw mss 'kostenbesparende' fundering gelegdZullen we deze bij nep zetten, 200 meter hoog op zo'n stukje beton blijft bij windkracht 3 al niet staan