Wise Traditions Nederland 2019

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tanja
  • Startdatum Startdatum

Tanja

Well-known member
Jawel, we zijn terug van weggeweest met ons Weston Price congres, onder de naam Wise Traditions. Het thema van dit jaar zal zijn Gutsy Health, waar het belang van de darmen en frisse inzichten op gezondheid centraal zullen staan. We houden het op een fantastische locatie: de congresboerderij de Eemlandhoeve en wel op zaterdag 9 februari.

Keynote speaker zal zijn: Natasha Campbell-McBride van het GAPS boek/protocol. Zij heeft nog nooit eerder in Nederland gesproken, dus mis deze unieke primeur niet!

Uiteraard serveren we ook dit jaar weer een voedzame en smakelijke lunch.

Altijd fijn om op deze dag gelijkgestemde te ontmoeten en standhouders met mooie producten te leren kennen.

Meer info en de mogelijkheid om je kaarten te bestellen vindt je hier:

https://www.westonprice.nl/wise-traditions-2019/

Wat fijn Tanja.

Omdat ik toch niet naar Lapland naar de natuurvolkeren ga (dit had ik afgezegd), ga ik dus zeker komen.

Dat early bird aanbod, tot hoe lang geldt dat? Geldt dat voor iedereen of zijn daar bepaalde voorwaarden aan verbonden?

Dorothé

Heel mooi, Ik heb een aantal podcasts van Natasha Campbell-McBride geluisterd en ze verteld helder over de darmen maar ook over haar laatste boek Vegetarianism Explained. Misschien komt dat boek nog eens in het Nederlands uit.

Het lijkt me leuk om hierbij te zijn en jullie weer eens te zien, lekker te eten en boodschappen te doen. Maar mag ik een gemene vraag stellen? Wat voor nieuwe inzichten krijgen we die dag mee? Dankzij dit schatrijke forum zitten we allemaal al aan de kefir en zelfgemaakte zuurkool voor een goede spijsvertering.

Niet gemeen vind ik een legitieme vraag, maar ik kan niet in je hoofd kijken wat jij al weet. Ik heb vorig jaar genoten van een hele dag naar Natasha luisteren in de VS, zeker niet helemaal nieuw maar wel nieuwe inzichten en nog dieper begrip. Ad is een wandelend vat kennis ik ken de lezing die hij gaat geven zelf nog niet, maar laat mij graag verrassen en Mike deelt zijn nieuwste inzichten over water. Aan jou of dat genoeg is.

Ik wil er ook.graag bij zijn. Heb helaas al van een paar gehoord die wel mee wilden dat ze niet gaan omdat ze het te duur vinden.
Tot nu toe moet ik er dus alleen heen.

Ja wat is duur, een hele dag congres op deze lokatie, met deze sprekers én deze lunch is echt een rotkoopje. We hebben dezelfde prijs als in 2016 aangehouden, goedkoper kunnen we het echt niet maken, wij doen alles vrijwillig en houden er geen cent aan over in ieder geval. Als er dan nog over de prijs wordt gejammerd dan wordt ik eerlijk gezegd gewoon een beetje moedeloos.

Er zijn trouwens veel minder plaatsen beschikbaar dan in andere jaren, dus bestel je kaartje snel als je zeker wilt zijn van een plekje, want de kaartverkoop gaat goed en vol=vol

En leuk dat jij er wel bij bent Elkedageenei!!

Er wordt vaak gezegd "het is me te duur" maar dan kan er ook bedoeld worden: ik heb het geld er niet voor, bv omdat men een uitkering heeft of alleen maar AOW.
Dus dan zijn de woorden niet goed gekozen.

Ik ben ook aanwezig samen met een vriendin. Elkedageenei, je mag gezellig bij ons komen zitten hoor. Is toch leuker dan alleen.

Leuk Binc!

Dit filmpje heeft niets met de dsg te maken maar als meer ziekenhuizen dit oppakken kan het misschien wel een wise tradition worden:

&feature=youtu.be

Nog 1 dag om een early bird ticket te kopen voor de Wise Traditions Nederland 2019. Helaas is het mij ook niet gelukt om iemand mee te krijgen, dus ben van plan ook alleen te komen. Sluit me die dag graag aan bij de andere forumleden. Binc en Elkedageenei jullie gaan ook toch? Zijn er inmiddels nog meer forumleden die zich hebben aangemeld?

Hoi gifvrij,

Ja, ik heb nog steeds de intentie om te gaan. Heb al kaarten gekocht. Ik kom met een vriendin. Dus kom er gerust bij hoor. Alleen moeten we dan iets organiseren waar we elkaar treffen. Ik ken de locatie niet verder.

Beste forumleden, vandaag is idd de laatste dag voor de Early Bird-actie. Als je de knoop nog niet hebt doorgehakt dan is vandaag een goede dag om dit te doen en jezelf wat geld voor toegang tot dit unieke evenement te besparen.

@jasper, zoals je misschien al hebt gezien heb ik de tekst voor mijn presentatie inmiddels geschreven en deze is al geruime tijd door Tanja gepubliceerd op haar website:

https://www.westonprice.nl/sprekers/

Ik vond nl. dat je een punt had als het gaat over de grote lijn van het programma. Hopelijk trekt mijn tekst je over de streep, want zoals je kunt lezen hebben water en darmen alles met elkaar te maken.

Mike

@ Binc

Ja, ik heb nog steeds de intentie om te gaan. Heb al kaarten gekocht. Ik kom met een vriendin. Dus kom er gerust bij hoor. Alleen moeten we dan iets organiseren waar we elkaar treffen. Ik ken de locatie niet verder.

Ik ben er bij, heb net een kaartje besteld. Leuk. Ik ken de locatie ook niet, tegen die tijd overleggen we even om af te spreken.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan