Wise Traditions Nederland 2019

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tanja
  • Startdatum Startdatum
Joost,
Dan zal ik je wel zien en kunnen we gezellig bijkletsen.

Dorothé

We zien elkaar zeker, ik heb tickets! Ik kom zonder mijn vrouw, maar met mijn rode Q-vest :).

Joost

Hoi Joost,

Ik heb nog eens gekeken naar de foto van toen, dus ik zal je wel herkennen. Zeker als je een rood q-vest aanhebt. Leuk.
Ik zie er geheel anders uit, tenminste vindt iedereen.
Ik heb geen kort blond haar meer, maar mijn eigen haarkleur met wel wat blonde plukken en nu is het veel langer en ik gebruik geen make-up meer alleen nog mascara.

Maar je zult me wel herkennen.
Dorothé

Jammer dat je er niet bij kan zijn elkedageenei.

Leuk om iedereen te zien op deze dag. Ben ook zeer benieuwd naar de lunch! Leuk om jou ook een keer te zien Dorothé.

Ik ben eens aan het kijken hoe ik ga reizen en heb mijn kaartje al. Absurd is dat de eerste trein vanuit Maastricht om 06:31 uur gaat en dan ben ik (als alles goed gaat) 09:03 uur in Amersfoort en dan met de bus om 09:28 uur in Bunschoten-Spakenburg en dan is het nog een dik kwartier lopen. Dus, hoe ik het ook draai of keer, ik zal te laat komen. Maar waarschijnlijk zullen er dan nog wel meer mensen met deze trein gaan komen, dus dan ben ik niet alleen te laat (hoop ik dan).

Dorothé

Dorothe,

Als je geen lift hebt, ik kan evt. via Amersfoort rijden. Ik moet alleen weten waar en hoelaat.

Joost

Hoi Joost, ik zou dan om 09:03 uur op station Amersfoort zijn. Maar dan laat ik je dat nog wel weten. Misschien dat Mike onze emailadressen kan uitwisselen.

In ieder geval al bedankt en je hoort van me.

Dorothé

Vandaag begint de laatste week dat je je kunt opgeven voor het Wise Traditions-congres van a.s. zaterdag 9 februari. Nog even een interessant feitje dat twijfelaars mogelijk over gaat halen: ik heb geregeld dat gedurende deze dag de hele dag gratis Kangen-water te drinken is!

Mike

Kruidvat heeft weer een treinkaartjesactie:

https://www.kruidvat.nl/dag-daluren-kaart-voor-de-trein-e-ticket/p/4687089

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum