Q anon: Wat zou nu de ‘mogelijke koers’ kunnen zijn vanaf vandaag?
Het leven van de meeste mensen kabbelde voort ondanks de steeds meer zichtbare tekens aan de wand dat het de verkeerde kant uit ging. In slechts een paar maanden tijd werd iedereen hardhandig wakker geschut, nu ja iedereen? De mondkapjes dragers nog niet, zij hebben besloten om voorlopig [?] nog te gehoorzamen aan de dictatuur, zij verkeren nog in de slaven modus.
Het is niet de bedoeling dat ik vriendjes maak dus ik zeg en schrijf wat ik denk. Zachte heelmeesters maken immers stinkende wonden. Met een mondkapje op voor een griepje dat 6 x minder was als het 2017 / 18 griepseizoen is letterlijk voor lul lopen. (250.000 in 2020 ten opzichte van 1.5 miljoen doden wereldwijd in 2017/18) Duidelijker kan ik niet zijn.
We hebben een staatsgreep, maar dan wereldwijd te verduren, een coup du monde en we kunnen gerust zeggen dat we op de rand van een burgeroorlog balanceren. Dat is het plan van de Deep State, de Nieuwe Wereld Orde [NWO], de caban, de illuminatie of hoe jij ze ook maar wilt noemen.
De boodschap van Q is; “Er komt -GEEN- burgeroorlog”
Maar we gaan wel een paar ruwe maanden tegemoet tot aan tenminste november. Hieronder vindt je de kijk, de voorspelling van Mike Donkers, en ja hij zat er al een paar keer naast met zijn voorspelling. Dat vind ik echter niet zo gek, in elke oorlog, in dit geval een informatie oorlog want de #Merdia (De Franse hashtag voor merde (shit) + media) staan niet aan onze kant van de lijn.
https://gedachtenvoer.nl/2020/06/05/q-anon-wat-zou-nu-de-mogelijke-koers-kunnen-zijn-vanaf-vandaag/