WWG1WGA!

we wisten het al, maar hier nog een reminder dat de kennedy's niet te vertrouwen zijn (ze behoren ook tot DE families). Op wellicht de paar luizen in hun pels.

Het was nog mooier geweest als Max zich niet had gemuilkorfd 😷. Lewis Hamilton had een t-shirt van Black Lives Matter aan. Ik zag een foto van hem met Beyoncé.

Tiq4wjjt01d9tvh1g4dtxcptfap7rgeeu.jpg

Mike

Dit is de eerste keer dat ik me niet kan vinden in wat Wouter Raatgever naar buiten brengt. Het is waar dat de familie Kennedy tot de 13 satanische families behoort en om deze reden zijn zeker niet alle Kennedy's te vertrouwen, zoals Ted. Toch is er iets bijzonders aan de hand met deze familie. Ik denk dat John en Robert hun programmering hebben doorbroken (kregen ze toen al hulp van white hats?) en dat dit ook geldt voor hun zonen, JFK Jr en RFK Jr.

Mike

Wat een vieze gore smeerlap is die Peter R. de Vries. Meisjes gaan keer op keer vrijwillig mee. Ja natuurlijk Peter.

Wie wil er als klein meisje nou niet naar het eiland van Epstein of een landgoed van Maxwell.

https://mobile.twitter.com/ArchieSagiyama/status/1279446595914936321

Kan nog interessant worden als Natalee Holloway daadwerkelijk de in Honduras geredde vrouw van seksslavernij blijkt te zijn. PRdV heeft destijds grote sier gemaakt met zijn beschuldigingen van moord richting Joran van der Sloot. Peter is zelf een viespeuk en heeft er geen moeite mee om andere viespeuken onder de bus te gooien zodat hij er zelf beter vanaf kan komen.

Mike

Johnny,
Of als je verslagen bent door n sterkere tegenstander.

Mike,
Mee eens mbt de kennedys
Klopt het dat kennedys moord kwam van ben gurion.

Dit lijkt me ook weer een dwaalspoor. Maar...ik heb van de week Out of Shadows 2 gekeken over klonen en dat was wel indrukwekkend.
https://childtraffickingorgans.blogspot.com/2020/07/prime-minster-netherlands-mark-rutte.html

Forum statistieken

Onderwerpen
4.558
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan