WWG1WGA!

Medusa,
Ik kan deel 2 niet vinden ?
Heb je aub een link.

Hier een stuk wat ons nederlanders wel raakt
Of het waar is ...
De tijd zal het leren, maar gezien de achtergrond verbaasd het me niet als het wel zo is gezien de banden die opa had.

Het volledige artikel is as donderdag te lezen bij de collegas van brekendnieuws.nl

Bilderberg Founder Ex-Queen Beatrix Offers Vladimir Putin Huge Bribe to Steal Global Wealth
By Benjamin Fulford Weekly Reports 81 Comments

The battle to liberate Planet Earth has reached a key juncture: the choice between freedom or techno-slavery. The faction that wants to kill 90% of humanity, then microchip and enslave the rest, is now making a big push to steal global wealth. Specifically, ex-queen Beatrix of Holland, together with Rothschild family members in Switzerland, offered Russian President Vladimir Putin an astronomical bribe to help them, together with the lifetime rule of Russia.

Last week, acting on Putin’s orders, Serbian gangsters illegally detained a Golden Dragon Family representative, family sources say. They are now trying to force her to hand over the keys to quadrillions of dollars in wealth. If they succeed, humanity will be in big trouble.

Remember, the Dutch Royals have always been high-ranking Nazis. It is they and their Nazi camp followers like Bill Gates who are behind the push to replace cash with digital money. People will have to accept being microchipped in order to access their digital wallets with free government support payments, NSA sources say. The microchips will allow for complete and permanent control of the global population by the Satan worshipping Khazarian Mafia. These are the people pushing the COVID-19 (Certificate Of Vaccination ID-19) scamdemic.

For this reason, a copy of the passport of the detained Dragon Family member has been given to various intelligence agencies. If they fail to arrest the Dutch Royals and the Rothschild family members hiding in Switzerland, then the White Dragon Society will be forced to consider more drastic measures. The WDS has nuclear weapons at its disposal that could be used to target the Hague, Tel Aviv and Zurich (local people will be given time to evacuate) if the Dragon Family representative is not released.

As this report was about to go live we received unconfirmed reports that David de Rothschild, head of the French branch of the family, was arrested in Zurich, Switzerland. Keep your eyes out for announcements concerning Beatrix and Putin.

The detained Dragon family representative holds the keys to releasing to humanity quadrillions in gold-backed currency. The money is intended to be used to finance a jubilee, followed by a massive campaign to end poverty and stop environmental destruction.

Without this financial freedom, the world could be headed for extremely dangerous and chaotic times. Pentagon sources say that already, inside the U.S., the Rothschilds and their Nazi Dutch royal allies are financing…

Dat clonen begrijp ik niet. Er wordt een clone gemaakt van een viezerik. Daarna wordt het origineel gedood. De clone leeft verder. Wat is er dan veranderd?

🤪

T1bo1bu4bjiea1momahyyzddrc0wdxkym.jpg

Out of Shadows deel 2 is nog niet uit, de film die wel te vinden is, is fake.

Haha, dan ben ik er mooi in gestonken! Ik vond hem vergeleken met deel 1 al wat rommelig en weinig professioneel.

Deze was het:

Nieuw artikel van Ella Ster:

We kennen “Vertrouw het plan” vanuit de Q-beweging. Maar kunnen we nog wel op het plan vertrouwen nu de situatie (met name in de VS) steeds grimmiger en chaotischer wordt?

https://www.ellaster.nl/2020/07/07/verloopt-alles-nog-volgens-plan/

Haha, dan ben ik er mooi in gestonken! Ik vond hem vergeleken met deel 1 al wat rommelig en weinig professioneel.
Het mooie is dat onder het filmpje staat dat het 'not official' is.

Joost

goede site
leve fuckfacebook
https://www.facebook.com/The-World-Today-1196519747030466/?__tn__=kCH-R&eid=ARD8hBZd_6t4sT9cluM11hdxBGZneNrn4Ojaike226mNcir-cgWVXrnxzoX7JApQQUUVEzecbQbs-agd&hc_ref=ARQnShIv2pDZRSMtCmmxtagLoDQ8Mj6NZNrBcl3KqWD_GIaXtkuD6mDrc8P_4mi2dtQ&fref=nf&__xts__[0]=68.ARDyDgFnJNqhpmooRvHIBqFXvKW-dSYDU6ogwuxfBivhDO25u4gqghE9HvU6nfTIM9pEWcL-0-6ym7DPVgbJ4pT7n7NIPtd4jC-T3txmhrYKFdVklnrCGQZCF770ikG0dn5VPv9CIJkFb_teiyA65y-ejxRO2rHiC-F3x5ndUGtwwdzUWN3zHaZndbmVEkkZzGFUJsCyOWBtGdxn0Tcz2m4lafgHV6ixpxm2nWKjMHgR5DCYa9XpH9BDWSx_Urg8HYuqHuCLqHi-NDC5LSkzKxyoySSFKMM7_WsepIQR8Z6evz0_ez7ZtvQ1mxFjH3m7avcuPvz7QtF-uhvpDmojY-jf375uHpezLJZgKRpRb134lMk2hzno00L2Rg

Dit moet wel Nesara Gesara zijn? Tijd om te kopen! geen idee of ik dit goed zie, maar heb ook de koers gecheckt en de goudprijs en zilver is gestegen.

?s=20

&feature=youtu.be

Medusa, ik heb dat artikel ook net gelezen waaronder in de comments Q zwaar ter duscussie wordt gesteld. Zie commentaar vooral van Harold de weg. Goed ik weet er verder weinig van en heb me te weinig in Q verdiept maar moest wel denken aan het artikel wat ik vandaag heb geplaatst bij Spiritueel Nihilisme.

Frank Tufano had een filmpje gemaskt over dat Out of Sahadow 1 een CIA psy-op is en vond dat ook vrij goed onderbouwd.

Kan me toch werkelijk niet voorstellen dat iemand als Liz Crokin mee zou werken aan een psy-op ;-)

De reactie van Harold de Weg (kwijt?) hieronder. Volgens mij heeft hij er niet heel van begrepen.
Harold de Weg on 7 juli 2020 13:51

Ik heb de Q beweging van binnenuit bestudeert en ben daarbij tot de conclusie gekomen dat het hier gaat om een echte psyop. Het geheel fungeert als een sekte waarbij afwijkende meningen, visies en feiten steevast de kop in worden gedrukt en absoluut vertrouwen wordt gepromoot in een tot dusver onbekende Q. De uiteindelijke overtuigingen en doelen van deze beweging vallen 100% samen met die van de newage (we zijn zelf God) en liggen totaal in lijn met de ideologie en doelen van de geheime genootschappen, de zogenaamde mysterie-religies, de beheersers van het wereldtoneel.

Als je het grotere plaatje van wat hier gaande is wilt begrijpen, moet je de de brief van Mazinni aan Pike in ogenschouw moeten nemen. Daarin wordt deze beweging omschreven als de “general reactionairy movement” die uiteindelijk zal moet leiden tot de totstandkoming van de nieuwe luciferische wereldorde. De termen die binnen de Q beweging worden gehanteerd zijn ontleent aan de vrijmetselarij. “From Dark(ness) to Light” klinkt heel Bijbels maar is letterlijk het centrale thema binnen de vrijmetselarij. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de initiatie rite waarbij de geblinddoekte kandidaat symbolisch tot het “licht” wordt gevoerd. Licht moet hier vooral worden opgevat als het metafysische ‘licht’ van Lucifer, de zogenaamde ‘lichtdrager’ wiens licht het denken van de kandidaat ‘verlicht’.

De MO van deze psyop is tamelijk eenvoudig: Door middel van werkelijke onthullingen van werkelijke corruptie en misstanden wordt de beweging credibiliteit gegeven en krijgen de aanhangers het gevoel deel te zijn van een bovennatuurlijke strijd van goed tegen kwaad. Later, wanneer de onthullingen van deze beweging een meer metafysisch karakter zullen krijgen, zul je gaan zien dat Q ook steeds vaker een meer ‘spirituele’ insteek zal nemen waarbij de mensen beetje bij beetje de basisbeginselen van luciferische doctrine worden bijgebracht. Daarbij zullen onderwerpen aan bod komen zoals verborgen technologieën, spirituele metafysica, de rol van zogenaamde ‘buitenaardsen’ in de ontwikkeling van de mensheid, ufo’s en meer van dergelijke onderwerpen. Het is de bedoeling dat Q aanhangers uiteindelijk ook andere niet-Q aanhangers (de normies) deze basisbeginselen zullen bijbrengen volgens hetzelfde indoctrinatie patroon.

Mensen binnen deze beweging reageren, als echte sekteleden, heel fel vijandig op deze informatie. Ze wijzen dan op de accurate kennis die zij toch van Q hebben ontvangen en de bijna bovennatuurlijke toevalligheden die daarbij een rol spelen. Zij hebben niet in de gaten dat al deze dingen al decennialang bekend zijn en dat de machten achter het wereldtoneel alles op dusdanige wijze arrangeren dat het lijkt alsof God zelf hierin een hand heeft gehad. Zij kunnen simpelweg niet bevatten dat dit alles toch een enorme deceptie zal blijken te zijn die de mensheid door middel van list en bedrog een nieuwe ‘verlichte’ era zal moeten binnenloodsen.

Bijna iedereen is, zonder dit wel te beseffen, al het hele leven geïndoctrineerd en geprepareerd met de ideeën van de newage. De Bijbelse waarheid (die inmiddels niet meer te vinden is binnen de zogenaamd christelijke instituties) wordt daarbij onbewust verworpen en de liefde tot die Waarheid is in deze mensen nagenoeg gedoofd. De ellendige consequentie van deze situatie is dat het bijna onmogelijk zal blijken te zijn om deze mensen nog te bereiken en van het pad te brengen die de heersers van deze wereld voor hen hebben uitgezet. De mensheid is inmiddels volledig geprepareerd en geconditioneerd voor deze grote deceptie welke zich in de komende decennia zal openbaren en ontvouwen. Enkel de mensen de liefde tot de Goddelijke waarheid in het hart hebben weten te behouden en van God geleerd zijn, zullen zien en begrijpen hoe deze deceptie zich zal voltrekken.

Voor hen die nog oren hebben om te horen:
De tijd is kort. Haast u dan!

Bla-die-bla-die-bla. Ene oor in, andere oor uit. Who the fuck is Harold de Weg anyway? Laat me raden, dit komt van Facebook. FUCK FACEBOOK!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.558
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan