Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
mijn zoon (24) werkt bij een bouwbedrijf en heeft al een zogenaamde leidinggevende funtie binnen het bedrijf, laat ik zeggen hij neemt leiding en dat gaat hem zeer goed af haha. Hij begon gelijk in dienst samen met een oud klasgenoot van de bouwopleiding. Die goser begon op zijn 1e dag met opgeschoren hoofd en staartje boven op zijn hoofd. Mijn zoon heeft hem in niet misverstane bewoordingen gezegd dat ie de volgende dag als normaals mens op de bouw moest verschijnen en anders maar thuis moest blijven, zo kan je toch niet bij klanten aankomen zei hij. Stiekem had ik daar aardig schik in, zoon met goed verstand en gezonde kijk op zaken
ook even humor, ik geloof dat hij zijn lever even moest reinigen:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3153134731473705&set=a.107412676045941&type=3&theater
In de comments staat dat het wellicht gedroogde lichamen zijn die gedoneerd zijn aan de wetenschap... of het echt voor de wetenschap is geen idee, maar ze zien er uit als gedroogde lijken.