Nou Debsy en wida, ik heb het geprobeerd. Precies 13 minuten heb ik het volgehouden om die video van Elizabeth April te bekijken en beluisteren. Maar ik trek het niet als ze het heeft over 'reptilianen', 'karmische schuld' en 'Pleiadische bloedlijnen', dus ik ben er klaar mee. Ook dat gejank de hele tijd, terwijl ze zegt dat ze sterk moet zijn. Het zal jullie vrouwen allemaal wel aanspreken, maar ik zie het als het zoveelste dwaalspoor. Laat me raden, je hebt dit gevonden via Facebook? Nogmaals, lekker wijf maar compleet de weg kwijt!
Dit is de 'alien deception'. Ik ben meer van de christelijke overtuiging, merk ik. Deze aarde is speciaal voor ons mensen geschapen, dit is het Paradijs. Er bestaan idd interdimensionalen (staat ook in de bijbel) die werken in opdracht van Lucifer of, nog hoger, Sophia (een VROUW!) en ons vanaf het prille begin hebben weten te misleiden, waardoor we 'de Hof hebben verlaten' en 'uit Gods gratie zijn gevallen' en sterfelijk zijn geworden.
Wat Trump en de patriots aan het doen zijn is ons helpen de weg naar Gods gratie terug te vinden, zodat we werkelijk kunnen ascenderen. Voor jullie vrouwen is dit hoogst noodzakelijk, want het feit dat jullie keer op keer vallen voor alsmaar meer deceptie zegt mij dat de menselijke evolutie allereerst is gebaat bij een VROUWELIJKE, waarbij jullie nu eindelijk je zorginstinct eens boven je volginstinct moeten leren zetten. Alleen dan kan de mensheid verder, vrouwen hebben een inhaalrace te begaan t.o.v. mannen. NUL evolutie bij vrouwen sinds Eva, nada. Wij mannen moeten inzien dat vrouwen onze grootste afleiding vormen voor het bereiken van onze doelen. Zet een paar mannen bij elkaar zonder vrouwen in de buurt en BOOM!, voor je het weet kunnen we daadwerkelijk naar de Pleiaden om te kijken of het echt allemaal waar is wat deze dwaallichten ons allemaal proberen wijs te maken.
Mannen, laat je niet misleiden door de uiterlijke schoonheid van vrouwen. Deze Elizabeth April is ook een mooi plaatje om te zien, maar ze kraamt regelrechte onzin uit. Kies vrouwen uit op hun geestelijke gezondheid, anders gaat het ten koste van die van jullie en trekken ze jullie mee naar beneden in hun psychotische wereld. Laat dit een les zijn!
Mike