WWG1WGA!

T1ony50sxf1dwac6tj8p0wucx2ib4zgbt.jpg

Mike

Ik heb altijd geweten dat er met die nickolodeon iets goed fout zat ... verbaast me dus niks. Analoog aan het weer wirdt het sommigen te heet onder de voeten ... Het zou me niet verbazen als velen het hazenpad kiezen binnenkort, ook politiekers. Mijn idee is dat men bezig is met sporen uit te wissen. Het spel is uit.

Herr Sens, prettig om weer stukjes van je te lezen! Begin van de coronatijd las ik regelmatig interessante posts van je, maar de laatste tijd was het vrij rustig en vroeg me zelfs af waar je was.

Hoi ssrdam, thx ! Ja, ben met vanalles bezig geweest. Had ook effe rust nodig om en ander te verwerken. Maar terug ready for action 😉👍! Jullie hebben ook niet stilgezeten lijkt me. Je merkt dat het tij aan het keren is. De twijfelaars komen over de dam, er is steeds meer bewustwording.

Het wordt nog een hete zomer. Ik denk dat we nu snel de eerste vruchten gaan zien van onze arbeid. Enfin, dat zie je nu al. Hier in Belgie loopt het nog wat achter maar er zijn er toch die hun kar aan het keren zijn. Het is ook super positief dat actiegroepen mekaar nu ook over de landsgrenzen heen vinden wat de slagkracht ten goede komt. Er zitten al serieuze bressen in de censuur.

Deze regering is erger dan Franco.

Als ik dat hier aan de mensen vraag dan is het antwoord steevast, vroeger konden we gerust het huis uit en de deur oplaten, gestolen of ingebroken werd er niet. Maar nu ...

Tijdens een bijeenkomst in de staat Ohio zei Trump tegen het publiek dat ze ‘hem mogelijk een tijdje niet zullen zien’ en dat hij ‘veel rijke vijanden heeft’.

“Ze zijn niet blij met wat ik aan het doen ben. Ik heb één kans om dit te doen, en geen enkele andere president zal doen wat ik doe. Er zijn heel veel ontevreden mensen, en dit zijn hele, hele rijke mensen en ze zijn heel erg ontevreden,” zei hij.

https://www.ninefornews.nl/trump-je-zult-me-een-tijdje-niet-zien-ik-heb-hele-rijke-vijanden/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan