WWG1WGA!

EINDELIJK, hulde. De straten lopen vol met mensen die geen anti-convulsie middelen of zelfs anti-biotica kunnen betalen ! Anti-biotica kost daar 60 euro, asjeblief, en voor enkele pilletjes .. Een epilepsie medicijn 150. Dus ja, ik kam me voorstellen dat big-pharmaffia niet content is.

Moet je weten dat tegenover wtc 3 een “kunstwerk” staat in de vorm van een vliegtuigstaart die in de grond zit .. en van voor 9-11 als ik mij niet vergis, beetje creepy ..

Nooit geweten. Maar idd wel creepy wanneer je erover nadenkt. Waar dat dan weer goed voor is?

Als het waar is dat de White hats deze aanslag in Beiroet hebben gedaan, zou dat dan de reden kunnen zijn dat Trump mogelijk even gaat vluchten? Moet ie zichzelf beschermen omdat de black hats daarachter zijn gekomen? Ik begrijp er namelijk niks van.

Ik kan je de hand schudden, Binc... Alles dat de laatse tijd gebeurt: explosies, branden, velen veroordeelde mensen, etc. Etc. - even een daagje erop uit en je loopt hier tientallen pagina's achter. Hoe alles in elkaar steekt is mij ook een groot vraagteken, maar ogen open, rustig blijven observeren en de tijd doet de rest.

Het word steeds gekker SSrdam. Er gebeurt zoveel. Hier is de volgende brand. Hoofdkantoor Unicef. Wtf is er aan de hand.

?s=20

En dan toeval dat daar medicijnen opgeslagen liggen voor embola?

Hebben De black hats dan toch branden en explosies georganiseerd als waarschuwing voor HCQ? En zou deze brand een vergelding zijn van de White hats rechtstreeks op een locatie waar medicijnen liggen opgeslagen. Zo goed is Unicef toch niet. Jeetje, het kan echt alle kanten op inmiddels met alle theorieën die voorbij komen.

Dit komt wel van Facebook maar ziet er niet fake uit.
Vliegtuig vol met kinderen.

https://www.facebook.com/111462350637972/posts/135067991610741/?vh=e&d=n

Nog een brand...dit is nummer ? 8 ofso?

Het lijkt bijna op verbranden van bewijslast. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

@Binc, ik denk dat het wel waar is hoor. Deze arme kindjes zijn gered van pedofielen. Misschien door de white hats in elk geval zijn het helden.

Libanon is een schoolvoorbeeld van wat ons te wachten staat van de door links zo bejubelde multi-flauwekul samenleving. Een failed state met de ene burgeroorlog na de andere vol met sociale, ethnische en religieuze conflicten. Met als kers op de taart een door en door verrot politiek bestel. Wat je noemt een explosieve cocktail.

Brand in Libanon.

Natuurbrand??? Of...zit hier meer achter.

https://www.google.nl/amp/s/insiderpaper.com/video-fire-breaks-out-in-beqaa-valley-near-machgharah-lebanon/amp/

Ik ben wel een beetje de tel kwijt hoor met al die branden.

@sampjes, ja, dit filmpje ziet er echt uit en ik had ook niet de indruk dat deze nep is.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan