WWG1WGA!

Ik ben wat voorzichtig met het plaatsen van dingen van Micha Kat maar deze keer lijkt hij toch wel zinnige dingen te zeggen:
&feature=emb_logo

Van Parler (IET) geplukt:

Txbv241ulu4u4xirjftal4q0pn0lo29eb.jpg

President Trump zei dat het schandaal – waarbij Joe Biden, zijn zoon en een corrupte Oekraïense zakenman betrokken zijn – toont dat het Democratische establishment is doorspekt met corruptie.

https://www.ninefornews.nl/de-familie-biden-is-een-criminele-organisatie/

Mijn Bitchute link wordt niet weergegeven, ik probeer het nog 1 keer. https://www.bitchute.com/video/ujqDAyWiWKv2/

Ik probeerde de Bitchute link net te plaatsen tot 2 keer toe maar ik denk dat het in de prullenbak zit. Ik probeer het even op een andere manier.

Het is weer tijd voor een uiterst belangrijke update.

Herinner je je nog 10 dagen voor de Amerikaanse verkiezingen van 2016? WikiLeaks bracht toen elke dag de beruchte Podesta-emails uit, emails van de campagneleider van Hillary Clinton, John Podesta. Dit leidde destijds tot Pizzagate, omdat we een snelcursus codetaal van pedo's kregen, met termen als 'pizza', 'cheese', 'walnut sauce' etc.

De white hats zaten hier toen al achter (hetgeen betekent dat Julian Assange ook een white hat is) en ze doen nu exact hetzelfde. Of het exact 10 dagen tot aan de verkiezing is deze keer of bijv. 10 dagen m.i.v. morgen (waarbij je op een einddatum uitkomt van 31 oktober) weet ik niet (als je uitgaat van Red October zou dit wel het geval zijn). Hoe dan ook, Rudy Giulliani heeft aangekondigd in 10 dagen tijd een berg aan AANTOONBARE informatie over Hunter Biden naar buiten te brengen. Luister naar wat Dave (X22 Report) hierover zegt vanaf 25:46 tot aan het eind:

https://www.bitchute.com/video/e2H3YKTP02eS/

Mijn eerdere update over Osamagate komt hiermee te vervallen. De white hats kunnen om het even welk schandaal naar buiten brengen over diverse Deep State-spelers en het ene is nog schokkender dan het andere. Ze kiezen echter voor deze specifieke invalshoek. Eigenlijk hadden we het allemaal al kunnen weten: 'Hunter become the hunted', 'Red October' (afkomstig van HUNT for Red October). Deze aanwijzingen krijgen we nu al 2 jaar!

Betekent dit dat Osamagate niet naar buiten gaat komen en dat Gene het bij het verkeerde eind heeft? Nee, ALLES komt naar buiten en The Storm is een STORTVLOED (drip, drip, drip, FLOOD) aan schandalen die begint bij Biden en vrijwel meteen uit gaat komen bij Hillary, Obama, Brennan, Comey en alle andere schurken in deze film (you're watching a movie). De wereld zal van de ene verbazing in de andere rollen. Dit verhaal blijft ook alsmaar terugkomen:

ftf2fv4ul2y4nrcnzotkrad234irkc7i.jpg

En dan hebben we nog dit hardnekkige verhaal dat maar niet weg wil gaan:

We gaan het allemaal wel zien. Feit is dat er ons heel wat te wachten staat op de korte termijn! Wat kunnen we verwachten van het Hunter Biden-schandaal? Mike Adams van NaturalNews meldt hier het volgende over:
Because we speak Mandarin Chinese, we have been able to hear the correct Chinese description of what’s on Hunter Biden’s hard drives which were turned over to the DoJ and Rudy Giuliani. It is from these hard drives that the Hunter Biden emails were acquired by the NY Post in a recent bombshell article by that publisher.

Now, Natural News can exclusively reveal that the Hunter Biden videos contain multiple videos that captured Hunter Biden engaged in extreme sexual ABUSE of under-age Chinese teens, and that there are multiple, different victims captured in the videos. (Natural News is completely banned by Facebook and Twitter, just like the NY Post was banned, because Big Tech censors independent journalists who criticize Democrats.)

The English translation of “Lude’s Broadcast,” shown in the video below, is not fully correct, merely describing the videos as “sex tapes” and “pedo tapes.” But at the 3:19 segment of the video shows below, Lude is actually using Chinese words that describe “sexual abuse” depicted in the Hunter Biden videos.

A few seconds later, at the 3:32 mark, Lude describes the sex acts as “extreme abuse” of children, if a correct English translation were to be quoted. This implies violence and rape, and it confirms that the victims of the Hunter Biden sex acts were non-consenting.

In other words, the Hunter Biden hard drives are not merely about sex. They are about violence and sexual abuse of minors. And the CCP has all these videos (and more) which can be used as leverage against a Biden presidency.
https://www.newstarget.com/2020-10-17-hunter-biden-sex-tapes-sexually-abusing-multiple-under-age-teens.html

Double meanings exist. Volgens Dave gaan de '10 days of darkness' morgen in en verwijzen deze naar censuur op social media en mogelijk ook het verwijderen van websites en domeinnamen van waarheidsvinders in een poging om te redden wat er te redden valt. Mogelijk vinden er ook 'false flags' plaats. Ik denk dan o.a. aan Nederland, waar de NCTV ineens waarschuwt voor 'ondemocratische groeperingen', gekoppeld aan die wet die plotsklaps door de Tweede Kamer is gejast. Maar op basis van bovenstaande passage uit het artikel van NewsTarget zou 'darkness' ook wel eens kunnen verwijzen naar video-opnames van EXTREEM SADISTISCH MISBRUIK van KINDEREN door Hunter Biden.

En dat is nog maar het begin, mensen.  Mike Adams sluit zijn artikel af met de woorden:
In essence, Joe Biden cannot be made President of the United States because he is compromised by communist China due to the actions of his son, Hunter.

Biden must step down from being the DNC candidate, and the FBI and DoJ must initiate criminal investigations into the Biden crime family.
Vlak voor de verkiezingen van 3 november is het m.i. inderdaad onvermijdelijk dat Joe Biden zijn kandidatuur zal intrekken, waardoor Donald Trump automatisch wordt herverkozen. Daarna zal The Storm losbarsten. Huntergate is het lanceerplatform voor alle andere schandalen en Trump kennende zal hij geen seconde verspillen en gaat het vanaf 4 november compleet los.

Tot slot doen Rudy Giulliani en Don Jr. nog even een boekje open over de volkomen corrupte Biden-familie:

Enjoy the show!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan