WWG1WGA!

De ontwikkelingen gaan nu zo snel dat het tijd is voor alweer een nieuwe update.

Q-post 4904, gisteravond gepost:
T1lyub0ron7084moqc7gdndtowq7r1ngd.jpg

All [3] movies playing simultaneously?
Do you find it interesting that everything discussed in the past is somehow making news as of late?
Q
Het is duidelijk: alles komt nu tegelijk naar buiten - de mensenhandel, de pedofilie, de corruptie, het landverraad, alles. En alles is afkomstig van dezelfde spelers, zoals ook Dave (X22 Report) constateert:

https://www.bitchute.com/video/9C2l0jZpPDwC/

In bovenstaande uitzending zegt hij ook dat wij 'wakkeren' weliswaar een zachtere landing gaan krijgen, maar dat deze nog steeds heel heftig zal zijn. Zij die geen flauw idee hebben van wat hen te wachten staat zullen een enorme klap te verwerken krijgen. Dit zijn de 10 days of darkness, mensen. Darkness omdat wat we voor onze kiezen gaan krijgen zeer 'dark' is. Q-post 4915:
A deep dark world is being exposed.
The truth won't be for everyone.
Have faith in Humanity.
Q
Zet je schrap, mensen!

Mike

Als het hier in het nieuws komt, of op een andere manier HIER in Nederland / Europa naar buiten komt...dan ga ik daadwerkelijk popcorn halen! Of misschien wel pepernoten bij de ontwaakte gast.

Dorothé

Ik wil hier nog even op terugkomen.

Misschien is het raar dat ik even navraag, terwijl het er toch allemaal staat, maar ik ben wat onzeker.

- Zijn in de USA de 10 days of darkness NU bezig of komt dat nog?

- Wat houdt dat precies in? Wordt alle info via TV daar getoond en zal dat zijn weerklank hebben VÓÓR de verkiezingen?

-Zal Biden zijn kandidatuur opgeven? Vanavond is toch weer een debat? Dan zou het dus toch al duidelijk kunnen/moeten zijn?

-De Nederlandse MSM heeft nog niets hierover losgelaten. Hoelang kunnen ze dat nog tegenhouden?

-Dan gaat dus de Coronafake ook vallen. Stel Trump deelt mede dat Corona behandelbaar is etc., dan moet die info toch ook naar Europa komen. Gaat Trump dat mededelen als hij herkozen is en duurt het dan nog een tijd voordat wij het weten, of hoe zal het gaan verlopen? Ik lees soms dat vanaf 4 november alles met Corona voorbij is en dan lees ik weer dat het eerst nog flink erger zal worden. Hoe erg kan het nog worden tot 4 november, of gaat het nog daar over heen en zijn wij pas later aan de beurt?

Dorothé

Dorothe,

De antwoorden op je vragen:
Zijn in de USA de 10 days of darkness NU bezig of komt dat nog?
Onduidelijk. Misschien moeten ze nog komen. Darkness kan ook slaan op info die nu aan het uitkomen is en volledig genegeerd wordt door de MSM. In dat geval is het nu al gaande.
Wat houdt dat precies in? Wordt alle info via TV daar getoond en zal dat zijn weerklank hebben VÓÓR de verkiezingen?
Your guess is as good as mine. Er is heel veel onduidelijk nu, we moeten afwachten wanneer wat precies te gebeuren staat. Dat alles nu in een stroomversnelling komt is echter wel duidelijk!
Zal Biden zijn kandidatuur opgeven? Vanavond is toch weer een debat? Dan zou het dus toch al duidelijk kunnen/moeten zijn?
Hoe mooi zou het geweest zijn als Biden tijdens het debat zou zijn opgepakt! Maar helaas werkt het niet zo. Ik krijg steeds meer het idee dat de Amerikaanse kiezer Biden eerst moet afstraffen en dat snel daarna de echte gerechtigheid komt. Maar er kan nog zoveel gebeuren de komende dagen, let's wait and see!
De Nederlandse MSM heeft nog niets hierover losgelaten. Hoelang kunnen ze dat nog tegenhouden?
Overal ter wereld is de MSM muisstil hierover. Deze schandalen zijn echter zo groot dat ze niet stil te houden zijn. Het is niet meer een kwestie van of maar wanneer. En juist dat laatste weet niemand, behalve de white hats die The Plan hebben uitgedacht.
Dan gaat dus de Coronafake ook vallen. Stel Trump deelt mede dat Corona behandelbaar is etc., dan moet die info toch ook naar Europa komen. Gaat Trump dat mededelen als hij herkozen is en duurt het dan nog een tijd voordat wij het weten, of hoe zal het gaan verlopen? Ik lees soms dat vanaf 4 november alles met Corona voorbij is en dan lees ik weer dat het eerst nog flink erger zal worden. Hoe erg kan het nog worden tot 4 november, of gaat het nog daar over heen en zijn wij pas later aan de beurt?
Wij Q-volgers zijn in het verleden al zo vaak de mist in gegaan met voorspellingen gekoppeld aan data dat ik me niet meer ga wagen aan uitspraken hierover. Hoe moeilijk ook, we zullen rustig en geduldig moeten afwachten en in de tussentijd alles goed blijven volgen. Sorry dat ik geen concretere antwoorden heb op je vragen. De onzekerheid is moordend, ik weet het, maar bedenk dat als wij in onzekerheid verkeren [ZIJ] dat ook doen!

Mike

Mike,

Hoe dan ook, toch heel erg bedankt voor je antwoorden.

Het blijft onzeker, en ik wilde eigenlijk die onzekerheid aangaan.

Maar goed. Afwachten.

In ieder geval denk ik dat met het debat van vannacht wel duidelijk is hoe de wind gaat waaien.

Dorothé

Trump heeft twee dingen bereikt omtrent de laptop van Hunter Biden:

Miljoenen Amerikanen weten er nu van, ondanks de radiostilte van de MSM.

Biden heeft voor het eerst alles ontkend, wat reden genoeg is om NOG overtuigendere en vernietigend bewijs uit te brengen omtrent de schuld van Hunter en zijn vader Joe.

Mike

Yep.

Mijn adem stokte vannacht in mijn keel toen ik het hoorde.

Echt geweldig. Natuurlijk wist ik er al vanaf, anders had ik niet geweten waarop gedoeld zou zijn geworden.

Ik was zo euforisch vannacht en niet moe. Nu begin ik echter toch in te zakken. Ik denk dat ik een uiltje ga knappen :-)

Dorothé

https://mobile.twitter.com/TrumpWarRoom

Dit account kun je volgen de komende tijd voor foto’s en video’s van de Biden Laptop. Who build the cages Joe? Dat zei Trump toch?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan