Vanwege de link in je post is deze waarschijnlijk verdwenen in de spam. Ik heb hem teruggeplaatst. Een antwoord op je vraag zit in deze nieuwe update van mij:
Voordat ik wat dan ook ga vertellen, bekijk de nieuwste update van Dave (X22 Report) vanaf 31:30 tot aan het eind (ik kan via Bitchute helaas de video niet vanaf deze tijdscode klaarzetten, dus zelf even de balk naar dat punt verplaatsen):
https://www.bitchute.com/video/VEpkr6mNVWq0/
Wat Dave hier zegt is wat ik al heel lang zeg: de Patriots hebben alles al heel lang en de arrestaties hebben zelfs reeds plaatsgevonden nog voor Q begon te posten op 28 oktober 2017, waar ze op wachten is The Great Awakening van We The People. Dave zegt iets heel moois: WIJ hebben de macht en de Patriots wachten op een volksmandaat, anders kunnen ze geen actie ondernemen.
Hiermee is de vraag beantwoord of Joe Biden zich gedwongen zal terugtrekken als kandidaat nog voor de verkiezingen: dit zal niet gebeuren. Waarom niet? De Patriots kiezen ervoor om het volk een volmacht te laten uitspreken. Net zo goed als de Deep State uit is op onze vrije wil d.m.v. mind control, zo willen de Patriots dat wij uit eigen beweging onze stem uitspreken voor Trump. Hier in NL doet Jensen dat middels zijn Holland for Trump T-shirts en dankzij een trouwe meelezer ben ik in het bezit van een heuse MAGA hat.
Op 3 november 2020 zal het Amerikaanse volk de wereld een groot geschenk geven: een historische 'landslide', een overwinning in alle 50 staten met alle kiesmannen die naar Trump gaan. De zege zal zo verpletterend zijn dat het onmogelijk is voor de Deep State om vol te houden dat de overwinning niet tijdens de verkiezingsnacht kan worden uitgeroepen omdat nog niet alle stemmen per post zijn geteld, het zal nl. in het grote geheel niets meer uitmaken.
En zoals Dave al aangeeft zullen de Patriots dit als het 'go signal' beschouwen en geen seconde tijd meer verspillen om het wereldwijde misdaadsyndicaat definitief op te rollen. De wereld zal vanaf 4 november 2020 nooit meer hetzelfde zijn!
Mike