WWG1WGA!

Wat Dave hier zegt is wat ik al heel lang zeg: de Patriots hebben alles al heel lang en de arrestaties hebben zelfs reeds plaatsgevonden nog voor Q begon te posten op 28 oktober 2017, waar ze op wachten is The Great Awakening van We The People. Dave zegt iets heel moois: WIJ hebben de macht en de Patriots wachten op een volksmandaat, anders kunnen ze geen actie ondernemen.

Hiermee is de vraag beantwoord of Joe Biden zich gedwongen zal terugtrekken als kandidaat nog voor de verkiezingen: dit zal niet gebeuren. Waarom niet? De Patriots kiezen ervoor om het volk een volmacht te laten uitspreken. Net zo goed als de Deep State uit is op onze vrije wil d.m.v. mind control, zo willen de Patriots dat wij uit eigen beweging onze stem uitspreken voor Trump. Hier in NL doet Jensen dat middels zijn Holland for Trump T-shirts en dankzij een trouwe meelezer ben ik in het bezit van een heuse MAGA hat.

Op 3 november 2020 zal het Amerikaanse volk de wereld een groot geschenk geven: een historische ‘landslide’, een overwinning in alle 50 staten met alle kiesmannen die naar Trump gaan. De zege zal zo verpletterend zijn dat het onmogelijk is voor de Deep State om vol te houden dat de overwinning niet tijdens de verkiezingsnacht kan worden uitgeroepen omdat nog niet alle stemmen per post zijn geteld, het zal nl. in het grote geheel niets meer uitmaken.

En zoals Dave al aangeeft zullen de Patriots dit als het ‘go signal’ beschouwen en geen seconde tijd meer verspillen om het wereldwijde misdaadsyndicaat definitief op te rollen. De wereld zal vanaf 4 november 2020 nooit meer hetzelfde zijn!

Helaas kan ik geen ondertitels aan zetten in het filmpje. Dus lastig te volgen. Maar als ik het goed begrijp komt er 4 november een eind aan alle ellende. Dan hebben we gewonnen. Als dat echt uit gaat komen dan is het Trump die iedereen op de wereld gaat redden. Overigens heb ik nooit getwijfeld aan het feit dat hij opnieuw gekozen word. Het zal mij benieuwen aankomende tijd wat er gaat komen. Dankjewel voor de uitleg!

Trump gaat de wereld niet redden. We gaan onszelf redden door wakker te worden, elkaar te helen en te connecten met gelijkgestemden, om daarna Trump en de White hats toestemming te geven om de elite te arresteren. Het begint bij het collectieve bewustzijn wat voor mij gelijk staat aan dat wat God is.

Ik vond het al vreemd dat Trump ons zou redden. Zou te mooi zijn om waar te zijn. Maar goed, het blijft een topic wat lastig volgen is voor mij. We blijven dus op de oude manier doorgaan met mensen wakker maken. Ik begrijp alleen niet wat er bedoel word met daarna arresteren als ze al gearresteerd zijn? Hoe moet ik dat zien?

Catch and release. Arresteren en daarna vrijlaten, maar nu werken [ZIJ] voor de Patriots. Om uiteindelijk definitief opgepakt en veroordeeld te worden.

Mike

Dat is een goede vraag Binc. Er zijn 2 mogelijkheden: of de cabal en consorten zijn gearresteerd en dat gaan we de komende tijd aanschouwen na 4-11. Of ze zijn nog niet gearresteerd en dan komen er eerst onthullingen en dan volgt er toestemming van het volk om ze te arresteren.

Oké. Ga ik over nadenken. Vind dit soort therorieen toch echt lastig om aan te nemen. Het voelt als vast klampen aan een soort van valse hoop. Mede omdat steeds alles veranderd. Maar goed, we gaan het zien na 4 november. Als dan blijkt dat beide suggesties die jullie aangeven niet zo zijn neem me dan niet kwalijk dat het lastig te geloven is.

Jupz mooie aanvulling! En daarbij: ook Trump doet het natuurlijk niet alleen! Er zijn, denk ik, zo ontzettend veel mensen bij betrokken (en steeds meer) die ondersteunen wat hij doet en mogelijk maken wat hij doet. Wat een spel, groter dan groots, waarbij niets voor niets is en zowel vriend als vijand steeds weer op het verkeerde been gezet moest worden om niet alles te onthullen en inderdaad met als doel onze ogen te openen en ons wakker te schudden. Een collectief bewustzijn dat exponentieel kan groeien/ groeit. Dat mensen zich neerslachtig voelen in deze tijd en het sociale leven enorm missen snap ik. Maar deze tijd biedt eveneens de kans dat je na kan gaan waar je zelf een glimlach van krijgt en hoe je je zelf moet vermaken. Een dag hoeft niet compleet gevuld te zijn om ergens een lach van te krijgen.... less is more....

Ben het met je post eens Nienke. Ik voel me zelfs schuldig als ik moet bekennen zelf totaal geen hinder te ondervinden van Corona als ik mezelf kan vermaken en lol heb. Maar dat is wel een feit. Niet lol om de Corona natuurlijk maar het feit dat ik mezelf kan vermaken en er niet druk om maak. Maar ik vind wel dat op een gegeven moment ergens een eind aan moet komen en men niet continue theorieën kan veranderen om maar vast te houden aan een soort van hoop die uiteindelijk misschien niet reeel blijkt. Ik gun hier iedereen zijn vrijheid in natuurlijk.

Klopt, je hoeft niet constant geamuseerd te worden. Als je zelf spirit hebt, heb je soms genoeg aan jezelf en de mensen om je heen. Je kunt dieper op zoek gaan naar je ware ik en de zoektocht naar het spirituele.

Kersttijd, de tijd die er aan zit te komen, is een tijd van naar binnen keren, van bezinning. Wat de realiteit echter vaak was, was dat het een amusementgebeuren, een consumentgebeuren en een oppervlakkig gebeuren was.

Echter: ik pleit niet voor de corona-maatregelen, want die worden ons door de strot geduwd en dat met een negatieve bedoeling.

Wat ik wil zeggen is, dat mensen die alleen maar leven op afleiding het er hier het moeilijkste mee hebben.

Dit is kort door de bocht, want ik ga nu niet in op alle andere gevolgen.

Dorothé

Ja, van de week las ik dat voor velen kerst niet hetzelfde zal zijn en veel mensen het een moeilijke kerst krijgen. Dan denk ik bij mezelf, waar hebben die mensen dan moeilijk mee? Dat het commerciële eraf is incl de hebzucht of omdat ze nu onder ogen moeten zien wat kerst werkelijk is? Die van saamhorigheid zonder commerciële belangen, dure kados, etc. Ik denk dat voor velen kerst toch deze laatste betekenis heeft gekregen.

Ja, maar zoals gezegd, dat is niet het hele verhaal. Stel er komt een harde lockdown en we mogen onze familie niet bezoeken. Stel er zit een oude vader alleen etc.

Dat is crimineel en schrijnend.

Het rustigere leven, het minder druk, het in slowmotion leven, ja dat is een fijn nevenverschijnsel.

Dorothé

En, iedereen moet daarvoor zelf de keuze kunnen maken.

Het allerbelangrijkste dat we niet moeten leven in angst voor de maatregelen of zoals velen voor de corona, maar een leven in vrijheid en liefde!

Dat is pas een kerstboodschap.

Ik denk als de coronamaatregelen ongedaan worden gemaakt, niemand iets geleerd heeft. De mens gaat weer van vooraf aan consumeren.

Maar, als nu alles opeens uitkomt, dan zal er (denk ik) wel een spirituele ontwaking en groei plaatsvinden.

Dorothé

Ik denk ook al komt er een harde lockdown dat ze voor de kerstdagen een soort van uitzondering regel in gaan voeren. Zoethoudertjes zodat de mens blijft geloven in een soort betrouwbare overheid.

Tuurlijk snap ik dat het crimineel gedrag is als er een volledige lockdown komt. Maar ik denk dat ook zij beseffen dat dit niet in dank afgenomen word. Dus zullen ze weer wat weggeven om de mensen met kerst en evt oud en nieuw iets te gunnen.

Sorry, misschien klinkt dit pessimistisch maar ze doen dit al te lang. Of de aankomende verkiezingen Van Trump een andere wending hieraan gaan geven? Ik hoop het, maar ben ook niet verbaast als dat nog niet het geval is in Nederland.

We hebben dus idd met criminelen te maken.

Tdcs6ckp44ex2xq8bylmnpphudp0yrb5l.jpg

Overigens. Al zou het kabinet geen complete lockdown invoeren. De mensen hebben zelf al regels getroffen om de huidige traditie van feestdagen te matigen en de regels te handhaven. Dit gaat over Sinterklaas. Het lijkt hopeloos om mensen wakker te krijgen en de regels te negeren.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5193405/sinterklaas-coronaproof-tips-lootjestrekken-kinderen-pakjesavond?fbclid=IwAR0FSlqT44wE0tFQrwvjd57HvmIEzG0UwOLov5Yk_j7wHRpx7TnKG6oeS4s

Ik zei het van de week tegen iemand, de pijn is nog niet groot genoeg. Zowel bij de ondernemers als bij de burger niet. We zeiden tegelijk hetzelfde. Als de ondernemers de pijn nog niet voelen ga dan maar naar de klote. Doelend op al die ondernemers die regels handhaven. En nu gaan ouders en ingehuurde sinterklasen ook de regels volgen. Ga dan ook maar op de blaren zitten.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan