Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Idd zeeer interessante spotlight! Decem!Interessante spotlight. Over o.a. origine vh white hats plan (200 generals), ww3, military/Trump, devolution, scare event en massa arrestaties.
Ik heb nu eindelijk tijd om naar het interview met Derek Johnson te luisteren. Ik ben tot 29 minuten gekomen en toen definitief afgehaakt. Ik werd wantrouwig toen hij het had over het Quantum Financial System. Inmiddels heb ik even de naam Derek Johnson ingevoerd in de zoekmachine van Telegram en vrijwel neteen zag ik diverse posts van Jordan Sather (Clickbait Expose Channel) waarin DJ wordt ontmaskerd als een oplichter. Ook andere anons hebben hem door, zie de zoekresultaten op TG die je ook heel makkelijk zelf kunt oproepen. Waarom Dave valt voor de praatjes van DJ is mij niet duidelijk, hij heeft ook Sean Stone in de uitzending gehad die ook veel flauwekul verkoopt. Helaas, het had zo mooi kunnen zijn maar DJ mag worden toegevoegd aan een reeds lange lijst van charlatans.Idd zeeer interessante spotlight! Decem!
Weliswaar soms moeilijk te verstaan, maar veel dots connected… verbanden gelegd, met ook links naar docs via website van Derek. Historisch erg interessant!
Samengevat: er is een giga mil operatie op de achtergrond gaande waarbij 200 generaals ww betrokken zijn. Het betreft veel lagen; mil- government- executive- financial- humann/sex- traficing, corruption, etc. Leger staat en opereert los van overheid. WW FF event komt eraan. Geen zorgen, geen angst. Blackout/emergency noodzakelijk voor leger om in aktie te komen.. Decem