X22 Report

Vandaag niet via Bitchute te vinden, jammer want die kan ik vaak wat sneller downloaden naar mp3.

Ik zie dat 3100 hier niet is geplaatst, niet door mij en niet door anderen. Hierbij alsnog.

Mike

En dan nu wel op tijd 2 x X22;

Mike

Van gisteren:

En van vandaag:

@PatriotsControl

Hoewel ik me realiseer dat date fagging erg gevaarlijk is en ons anons in het verleden in de problemen heeft gebracht omdat we voorspellingen en uitspraken deden die niet uitkwamen, wil ik zeggen dat hoewel ik veel respect heb voor Dave (X22 Report) ik een andere tijdlijn van gebeurtenissen zie dan hij.

Volgens Dave moeten we nog een jaar door de tirannie van de Deep State, inclusief de CBDC, en andere dictatoriale maatregelen om de comateuze massa wakker te maken. Zo zie ik het niet.

Dave gebruikt vaak de analogie van een schaakspel en zegt dat de DS al verslagen is met nog maar een paar zetten te gaan totdat de witte hoeden het spel winnen. Dat geloof ik! Ik denk niet dat Dave beseft hoe dicht we al bij de overwinning zijn.

Dus waar staan we nu? Op dit moment spelen alle films tegelijkertijd. Met andere woorden, de DS schuiven alle resterende stukken op het bord naar voren, dat wil zeggen al hun agendapunten voor 2030. Ze hebben het voordeel van tijd en heimelijkheid verloren.

Nog nooit eerder zijn ze zo gezien. Zoals Dave terecht stelt, zijn ze de informatie oorlog aan het verliezen en zullen ze uiteindelijk overgaan tot een fysieke oorlog en een communicatie black-out. Hiermee gopien ze het hele schaakbord om,9 als de slechte verliezers die ze zijn.

Dave plaatst dit ergens in de buurt van 5 november, de datum van de verkiezingen van 2024. Misschien wel, misschien niet. Zoals ik het zie, hangt alles af van Oekraïne. De DS besteedt al hun snode praktijken ver weg van de Amerikaanse grenzen uit, in Oekraïne. Het is voor hen van vitaal belang om dit centrale knooppunt in stand te houden.

En dat is waar de tijdlijn van Dave en de mijne verschillen. Na de val van Bakhmut heeft Rusland de SMO in Oekraïne zo goed als gewonnen. Wat er over is van het 'lente-offensief' komt neer op prijsschieten voor de Russen.

Ik zie dit niet nog een jaar duren, jij wel? Volgend jaar zijn er geen Oekraïense troepen meer over! En dan is er nog de kwestie van publieke perceptie. De interesse in het Oekraïne-verhaal neemt af omdat normies wachten op de volgende actualiteit om te omarmen. Volgend jaar kan het niemand meer iets schelen

Als de DS in actie moet komen, moeten ze dat deze zomer of in de herfst doen, voordat wat er nog over is van het Oekraïense leger vastloopt in de modder of doodvriest in de winter. Wordt het augustus? Augustus is traditioneel een hete maand.

Dave haalt Trump aan, die voortdurend zegt dat hij de dreigende WO3 binnen 24 uur zal oplossen, zelfs voordat hij terug is in het Witte Huis. Dave legt een verband met de presidentsverkiezingen van volgend jaar. Vertelt Trump ons dat hij dit jaar terug in het zadel zal zitten?

Dus zullen we mijn tijdlijn eens samenstellen? Als Oekraïne verloren is, is alles verloren voor de DS. Game over. Ik denk dat Rusland heel dicht bij de overwinning is en deze binnenkort zal uitroepen.

Rusland zal dan al het bewijsmateriaal openbaar maken dat ze verzameld hebben over biolabs, kinderhandel, het oogsten van organen, het witwassen van geld, enz.

De vuile vingerafdrukken van de westerse landen zullen overal te zien zijn, wat betekent dat de DS het internet zal afsluiten en zal proberen een valse vlag te creëren om ons in WO3 te lokken, waarbij alleen de MSM hierover zal berichten om het verhaal te controleren. Angstgebeurtenis noodzakelijk. Tien dagen duisternis?

Dave heeft Pavarotti's stuk Nessun Dorma een paar keer genoemd, dat voorkomt in de film Sum Of All Fears. SOAF komt in veel Q-posts voor. In de film planden de slechteriken een valse vlag, maar de goeden weten op het laatste moment een ramp af te wenden, voordat de dageraad aanbreekt.

Nessun Dorma betekent: niemand slaapt. De aria gaat over winnen bij zonsopgang. Niemand slaapt, schrikgebeurtenis. Trump zegt dat hij dit binnen 24 uur kan oplossen, bij dageraad zal ik winnen.

De paniekgebeurtenis wordt gekoppeld aan Oekraïne, en m.i. zal Oekraïne deze zomer of deze herfst vallen. De witte hoeden in het leger kunnen dan niet meer op de achtergrond opereren en zullen moeten ingrijpen, massale arrestaties net als in SOAF.

Nieuwe versnelde verkiezingen zullen worden uitgeschreven en zullen worden gevrijwaard van fraude door de militairen. Trump wint met de grootste aardverschuiving en kiest RFK Jr. als zijn VP of om een commissie te leiden die de vaccinfraude gaat onderzoeken. Dit alles zie ik DIT JAAR gebeuren, niet volgend jaar.

Laatst bewerkt door een moderator:
2 x X22 Report:

Mike

2 x X22 Report:

Mike

2 x X22 - MUST LISTEN! Lees ook mijjn draadje (zie enkele posts terug) over een mogelijke finale in 2023.

Mike

2 x X22:

Mike

2 x X22:

Mike

2 x X22:

Mike

2 x X22::

Mike
.

2 x X22:

Mike