Hallo Mike,
Bedankt voor je reactie.
Over ontzuren:
Wat moet ik met die zure plekken doe, ze opzoeken daar de zapper opzetten. Ontzuurt het dan beter of sneller dan wanneer ik de zapper op een willekeurige plek zet?
Het prikt alleen in m'n gezicht en onderbuik, hoe kan het dat juist daar zuur zit?
Na een paar uur zappen op mn onderbuik kreeg ik allemaal wondjes op die plek, geen brandplekjes, maar een soort uitslag, waar duidt dit op?
De muntjes van de basic zapper worden na een uur al donkerder bij mij. Reageert het zuur via de huid met het koper (ontzuring) of is dit wat anders? Ik maak de muntjes ook maar steeds weer schoon/lichter, heb het idee dat de zapper het dan beter doet, of hoeft dit niet?
Over parasieten/ virussen ed:
Ik heb de zapper vooral gekocht om parasieten te doden, moet ik m daarvoor ter hoogte van mn darmen leggen of maakt het niet uit waar?
Ik heb ook nog een (niet actief) herpes virus, dat voor zover ik weet 'slaapt' in de liezen, is hier ook (voor eens en voor altijd) vanaf te komen met de zapper? Moet ik dan op m'n liezen leggen?
En is er een relatie tussen dit alles en de chakra's?
Veel vragen, ik weet het, maar ben een beginnend zapper en heel nieuwsgierig naar wat het doet en kan en hoe je het moet gebruiken. In de gebruiksaanwijzing staat veel te weinig vind ik.
Groet!