Met moeite kontakt gekregen met ziekenhuis in Utrecht. Welke andere 14 ziekenhuizen er zijn die ook zo,n Darm-Echo aanbieden ben ik niet achtergekomen.
Degene die ik nu aan de lijn had wist het ook niet en VGZ zorgverz. kon ik niet bereiken, moet je er eerst ingeschreven staan.
Een AFSPRAAK kunnen maken voor 8 JANUARI om 9.30 uur. maar dan in DOORN.
Maar dan niet meteen een DARM-ECHO. 1E AFSPRAAK = EERST een gesprek. met een beetje pech is het 10 minuten.
Zorgverzekeringen hebben ook een vinger in de pap.
Heeft te maken met het budget dat een ziekenhuis krijg.
Mike zei dat hij andere ziekenhuizen had gevonden voor een DARM-ECHO. Misschien heeft Mike een colonoscopie gevonden dat is inderdaad ook een darm-onderzoek maar met een slangetje IN de darmen en 3 dagen rotzooi slikken.
Degene die ik nu aan de lijn had wist het ook niet en VGZ zorgverz. kon ik niet bereiken, moet je er eerst ingeschreven staan.
Een AFSPRAAK kunnen maken voor 8 JANUARI om 9.30 uur. maar dan in DOORN.
Maar dan niet meteen een DARM-ECHO. 1E AFSPRAAK = EERST een gesprek. met een beetje pech is het 10 minuten.
Zorgverzekeringen hebben ook een vinger in de pap.
Heeft te maken met het budget dat een ziekenhuis krijg.
Mike zei dat hij andere ziekenhuizen had gevonden voor een DARM-ECHO. Misschien heeft Mike een colonoscopie gevonden dat is inderdaad ook een darm-onderzoek maar met een slangetje IN de darmen en 3 dagen rotzooi slikken.
Laatst bewerkt: