Ziekenhuis

Met moeite kontakt gekregen met ziekenhuis in Utrecht. Welke andere 14 ziekenhuizen er zijn die ook zo,n Darm-Echo aanbieden ben ik niet achtergekomen.
Degene die ik nu aan de lijn had wist het ook niet en VGZ zorgverz. kon ik niet bereiken, moet je er eerst ingeschreven staan.
Een AFSPRAAK kunnen maken voor 8 JANUARI om 9.30 uur. maar dan in DOORN.
Maar dan niet meteen een DARM-ECHO. 1E AFSPRAAK = EERST een gesprek. met een beetje pech is het 10 minuten.
Zorgverzekeringen hebben ook een vinger in de pap.
Heeft te maken met het budget dat een ziekenhuis krijg.

Mike zei dat hij andere ziekenhuizen had gevonden voor een DARM-ECHO. Misschien heeft Mike een colonoscopie gevonden dat is inderdaad ook een darm-onderzoek maar met een slangetje IN de darmen en 3 dagen rotzooi slikken.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb sinds 2008/2009 GEEN huisarts bezocht,
Ik deed alles samen met jullie, zelf zoeken en ortho.arts Kleipool.

Wie heeft er wel een huisarts maar gaat er NOOIT naar toe?
Als we geen medicatie met bijwerkingen willen slikkken wat moeten we daar dan doen? Misschien een voedings-advies? Of een verwijzing naar een ziekenhuis want dat moet via huisarts.
 
Laatst bewerkt:
in het ziekenhuis worden alle papieren van 20 jaar terug en langer terug vernietigd. Dus alles van voor die tijd is niet meer op te vragen. Zijn jullie hier bekend mee? Ik vind dit toch eigenlijk schandalig. Bv niet meer te achterhalen wat voor verdoving ik heb gehad met amandelen pellen op mijn elfde.
 
Ihttps://www.patientenfederatie.nl/

Hier staat veel over ziekenhuizen die NIET functioneren.
ziekenhuis. het woord zegt het al, je gaat er gezond in en komt er ziek uit. Ik kan mensen niet genoeg waarschuwen voor behandelingen, die vaak zonder uitleg gedaan worden. Wees altijd op je hoede.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
538.246
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan