Ziekenhuis

Oke, laten we eens eerlijk zijn tegenover elkaar in plaats van sarcastisch.
Waarom is dit zo heerlijk Vetje?

Ik vertel hier een verhaal en dat is inderdaad een story beginnend in 2008/2009.
Gevolgen zijn dramatisch en dat heb ik never nooit van te voren geweten.
Had ik het maar wel geweten. Had iemand me maar gewaarschuwd.

Verder zal het me zo een zorg zijn wat anderen ervan denken. Sommigen hebben begrip, sommigen niet.
So what.
Ik kies nu het onderwerp Ziekenhuis omdat hierboven staat dat vrouwen ten onrechte gopereerd zijn aan hun baarmoeder.
Ten onrechte of expres vraag ik me af.

Bij mijn dochter werd een borst-operatie geadviseerd . maar knobbeltje ging vanzelf weg.

Hoe het Ams. land ziekenhuis vanaf het allereerste begin mij in de maling heeft genomen dat wil je niet weten.
Ik zou ze aan kunnen klagen maar dan had ik het eerder moeten doen de termijn is verjaard. En wat een gedoe dat is om een ziekenhuis aan te klagen. Mijn schade wordt niet opgelost. en geld hoef ik niet.

Wie geinteresseerd is vertel ik het verhaal.

Ik respecteer je zoektocht Romagi, maar het zijn soms wel veel posts en (opzich begrijpelijk) enkel op jou van toepassing, met andere woorden, als ik voor mezelf spreek: ik kan er dan niet zoveel mee en sla het dan over. De suggestie om dus een eigen topic te hebben is niet eens zo’n gek idee want dan blijven al jou vragen en dingen die je tegen komt bij elkaar ipv verspreid over het forum.

Waarom is dit zo heerlijk Vetje?

Medusa en ik reageren wel vaker op elkaar, hebben dezelfde humor af en toe en ik merkte bij haar dezelfde manier van reageren op die ik deed. Daar moest ik om lachen en toen schreef ik dat ik dit een heerlijke reactie vond. Volgens mij heb ik er niets verkeerds mee bedoeld. En voor @butterfly2023 : je hebt je reactie weggehaald maar heb hem wel kunnen lezen: Ik bepaal graag zelf of ik ergens op reageer, oke?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan