Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Warning van Trump
Trump warns crypto 'potentially a disaster waiting to happen'
Former President Trump warned that investing in cryptocurrencies is “potentially a disaster waiting to happen.”www.foxbusiness.com
Terwijl bitcoin maxi's helemaal blij zijn met hun legal tender van bitcoin gaat Algorand er op de achtergrond met de deal vandoor.
Ik doelde hier op het volgende. Namelijk dat op dit moment het een grote ponzi scheme is. Hij praat namelijk over crypto hoe het op dit moment gebruikt word en dat is pure speculatie.Logisch dat ook Trump niet op de opmars van o.a. bitcoin zit te wachten.
En daar dan nog Strike bovenop.Al een tijdje wat mee geëxperimenteerd met dat lightning netwerk en dat werkt inderdaad als de bliksem
Alles gaat crashen gok ik.....Don't get your hopes up. Bitcoin gaat crashen.
Vast wel een keer maar tot die tijd kun je gewoon lekker profiteren van de Bull market. Als straks de altcoins weer gaan knallen pak je zo 100 tot 300 euro op een goede day-trade (en als je er echt verstand van hebt nog veel meer) Blijft gebakken lucht maar als je de winst van je trade omzet in euros en je koopt er een tas boodschappen voor is het geen lucht meer maar een tas boodschappen Ook van dingen waar je niets in ziet kun je gewoon profiteren. Ben zelf ook nog leek maar geloof zelf wel dat Bitcoin en ethereum blijven. De rest zal wel verdwijnen op den duur, dwz de coins, niet perse alle projecten erachter.Alles gaat crashen gok ik.....